بهترین لوکیشن های عکاسی در چابهار
چابهار

از این لوکیشن‌های عکاسی در چابهار غافل نشوید

۱ آبان ۱۴۰۳ ۰18

شهر چابهار پر شده از جاذبه‌هایی که ساعت‌ها می‌توانید در میان آن‌ها گشت‌وگذار کنید و از زیبایی‌شان لذت ببرید. زمانی که راهی سفر به چابهار می‌شوید، هیچ کاری به اندازه عکس‌گرفتن نمی‌تواند لحظه‌های خوش سفرتان را به‌یادماندنی کند. برای اینکه بتوانید از بهترین جاهای دیدنی چابهار عکس‌هایی زیبا و خاطره‌انگیز بگیرید، در این قسمت از مجله گردشگری اقامت۲۴ همراه ما باشید تا دیدنی‌ترین لوکیشن‌ها را به شما معرفی کنیم.

ساحل درک

ساحل درک

بهترین صحنه‌ای که در هنگام بازدید از ساحل درک می‌توانید با دوربین خود ثبت کنید، تلاقی کویر و دریاست. غروب خیره‌کننده خورشید، ‌تک‌درخت نخل و موج‌های خروشان همگی از سوژه‌های جذاب عکاسی در ساحل درک هستند.

آدرس: شهرستان زرآباد، بخش مرکزی، دهستان زرآباد شرقی، روستای درک

هزینه بازدید: رایگان

لوکیشن ساحل درک روی نقشه

تالاب لیپار

تالاب لیپار چابهار

حیف است به چابهار بیایید و از دریاچه صورتی لیپار با رنگ شگفت‌انگیزی صورتی که دارد، عکس نگیرید. این تالاب در اثر فعالیت فیتوپلانکتون‌ها به رنگ صورتی درمی‌آید و رنگ آن در زمان بارندگی بیشتر خودنمایی می‌کند. علاوه بر تالاب می‌توانید از ساحل و بازارچه‌های سنتی اطراف تالاب لیپار هم عکس بگیرید.

آدرس: ۲۰ کیلومتری شرق چابهار

هزینه بازدید: رایگان

ساعت بازدید: شبانه‌روزی

لوکیشن دریاچه صورتی لیپار روی نقشه

کوه‌های مریخی چابهار

کوه های مریخی چابهار

به شرق چابهار که بروید، کوه‌هایی مقابل شما ظاهر می‌شوند که شکل‌وشمایل شبیه به ناهمواری‌های مریخ را دارند. بنابراین با سفر به چابهار می‌توانید حتی در مریخ هم عکس بگیرید!

پوشش گیاهی و جانوری نزدیک کوه‌های مریخی چابهار هم عکس‌های شما از این منطقه را شگفت‌انگیزتر و خاص‌تر می‌کند.

آدرس: ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بعد از چابهار، سمت چپ مسیر گواتر

هزینه بازدید: رایگان

ساعت بازدید: شبانه‌روزی

جنگل حرا

جنگل حرا چابهار

به وقت غروب آفتاب به جنگل حرا چابهار بروید، از درختان سرسبز شناور در آب‌ها عکس بگیرید و غرق تماشای زیبایی‌های پوشش گیاهی این منطقه شوید. درضمن از عکاسی پرندگان مهاجر، دلفین‌ها و لاک‌پشت‌ها در این جنگل غافل نشوید.

آدرس:چابهار، منطقه خلیج گواتر، روستای تیس، جنگل حرا

هزینه بازدید: رایگان

ساحل و اسکله بریس

ساحل و اسکله بریس

در ساحل و اسکله بریس شاهد صحنه‌ طبیعی خیره‌کننده‌ای خواهید بود که پدیده‌ای به نام «موج‌فشان» آب را از میان سنگ‌ و صخره به بیرون پرتاب می‌کند. حالا فکر کنید شما چنین صحنه‌ای را بتوانید با دوربین خود شکار کنید!

آدرس:شهرستان چابهار، جاده چابهار گواتر

هزینه بازدید: رایگان

لوکیشن ساحل و اسکله بریس روی نقشه

ساحل صخره‌ای چابهار

ساحل صخره‌ای چابهار

ساحل صخره‌ای چابهار یا ساحل دریا بزرگ همان جایی است که شما می‌توانید از پرتاب‌شدن امواج به سمت صخره‌ها عکس بگیرید. اگر می‌خواهید عکس‌هایتان جذاب‌تر شود، از لحظه پرواز مرغان دریایی هم عکس بگیرید.

آدرس: چابهار، رمین، امتداد خیابان کارگر

هزینه بازدید: رایگان

لوکیشن ساحل صخره‌ای روی نقشه

باغ گیاه‌شناسی

باغ گیاهشناسی چابهار

چه تجربه‌ای بهتر از اینکه شما در چابهار از هزاران گل و گیاه رنگی عکس بگیرید و عطر خوش آن‌ها را استشمام کنید. البته در کنار این‌ها می‌توانید از موجودات دوست‌داشتنی مثل طوطی و سنجاب هم در این باغ عکس بگیرید.

آدرس: ۵ کیلومتری شمال غرب چابهار، جاده تیس

دکه‌بازار

دکه بازار

اگر دوست دارید عکس‌های یادگاری شما از چابهار با پارچه‌های سورن‌دوزی رنگی و خوراکی‌های محلی رنگ و لعاب بگیرند، به دکه‌بازار بروید و از هر گوشه آن عکس بگیرید.

آدرس: چابهار، بلوار امام‌خمینی، خیابان خیام

تجربه‌ عکاسی در چابهار را از دست ندهید

به چابهار که رفتید، به تمام جاذبه‌هایش دقت کنید و دوربین عکاسی خود را با عکس‌های ساحل، اسکله، جنگل، بازار، تالاب و… پر کنید. به گفته خیلی از عکاسان، چابهار خطه‌ای است که می‌توان زیباترین عکس‌ها را در آن ثبت کرد و به یادگار برد.

شما تجربه سفر به چابهار را داشته‌اید؟ به نظرتان کدام جاذبه این شهر، بهترین سوژه و لوکیشن عکاسی است؟

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×