زیست شبانه در کیش
اخبار گردشگری

خبر خوش برای شب‌گردها، آغاز زیست شبانه در جزیره کیش!

۱۱ مهر ۱۴۰۳ ۰67

زیست شبانه یا همان نایت لایف معروف در جزیره کیش استارت خورد. مهدی ذوقی گفت: «سه منطقه جزیره در مرحله نخست شامل این طرح می‌شوند.»

به گفته سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، ساحل مرجان، کنار تالار شهر و پلاژ آقایان جزو مناطقی هستند که میزبان زیست شبانه مردم در فاز نخست می‌شوند. از برنامه‌های این طرح می‌توان به عرضه غذاهای خیابانی، انجام تفریحات سبک و ورزش‌های آبی بدون موتور و برگزاری مسابقات هیجان‌انگیز شطرنج، مافیا و تخته نرد اشاره کرد. در ساعات اجرای طرح، یعنی ۲۲ شب تا ۳ بامداد، موسیقی خیابانی نیز نواخته می‌شود.

برای آنکه جابه‌جایی گردشگران و مردم از سایر نقاط جزیره آسان‌تر شود، طرح زیست شبانه فعلا در روزهای آخر هفته یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اجرا می‌شود. مردم در این روزها می‌توانند با استفاده از اتوبوس گردشگری، به مناطق ذکرشده رفت و آمد کنند.

مهدی ذوقی اضافه کرد: «خدمات نامبرده در فاز دوم در مناطقی از جمله بازار مریم، منطقه سفین قدیم، اسکله تفریحی، ساحل ماشه و شهر حریره ارائه خواهد شد. با توجه به اقلیم جزیره کیش و ساعات کاری مردم، بسیاری از افراد تقاضا داشتند تا در طول شب نیز بتوانند از جاذبه‌ها و تفریحات شبانه کیش بهره ببرند.»

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد: «زیست شبانه علاوه‌بر افزایش شادابی و نشاظ جامعه، موجب رونق اقتصادی نیز می‌شود. هم‌راستا با اجرای این طرح، شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی تازه و رونق‌گرفتن کسب‌وکارها خواهیم بود.» او افزود: «توسعه صنعت گردشگری باعث توسعه و پیشرفت پایدار منطقه می‌شود.»

منبع

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×