جاهای دیدنی کودکان در مشهد
مشهد

۳۰+ تا از جاهای دیدنی مشهد برای کودکان؛ اطلاعات کامل بازدید

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ۰676

انتخاب مقصد مسافرت برای خانواده‌هایی که کودکان خردسال و نوجوانان بهانه‌گیر دارند به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. کودکان در مسافرت به دنبال بازی و تفریح هستند، نوجوانان هم به دنبال سرگرمی‌های هیجان‌انگیز. آیا می‌د‌انستید شهر مشهد یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای ایران و یک مقصد ایده‌آل برای مسافرت‌های خانوادگی  است؟ 

از آن جایی که اکثر افراد و خانواده‌ها هیچ اطلاعی درباره جاهای دیدنی مشهد ندارند و زمانی که به مشهد سفر می‌کنند تمام طول مسافرتشان را فقط بین حرم امام رضا (ع) و هتل در رفت‌وآمد هستند، وقتی شهر مشهد را به عنوان مقصد مسافرت پیشنهاد می‌دهند با مخالفت سریع و شدید کودکان مواجه می‌شوند.

در این مقاله از مجله گردشگری اقامت ۲۴ قصد داریم یک سفر کوتاه مجازی به بهترین جاهای دیدنی مشهد برای کودکان داشته باشیم تا به شما ثابت کنیم سفر به مشهد چقدر می‌تواند برای کودکان هیجان‌انگیز و  خاطره‌ساز باشد.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

مطمئن باشید اگر این بار در سفرتان به این شهر از جاهای دیدنی مشهد هم دیدن کنید، دفعه بعد کودکان شما خودشان پیشنهاد مسافرت به مشهد را خواهند داد.

فهرست این مطلب

پارک علمی پروفسور بازیما

بچه‌ها به‌طور ذاتی درباره همه چیز کنجکاو هستند و دوست دارند چیزهای جدیدی را کشف کنند. برای همین است که بازی‌های فکری و معماها نسبت به بازی‌های عادی جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد. 

پارک علمی پروفسور بازیما، یکی از تفریحات مشهد برای کودکان، سومین پارک علمی در سطح بین‌المللی است که تفریح و سرگرمی را‌ با چاشنی علم، کشف چیزهای جدید و کاوش برای کودکان فراهم کرده است. بازی‌های اینجا معمولی نیست و یک سفر هیجان‌انگیز به دل بدن انسان، لابه‌لای لایه‌های زمین و در میان ستاره‌های آسمان است.

پارک پروفسور بازیما حدود ۲۴۰۰ متر مربع فضا دارد و با تفریحات متفاوتش یک سرزمین عجایب واقعی است که کودکان شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

  • آدرس: مشهد بلوار شاهنامه انتهای شاهنامه ۴۲ پلاک ۱۶
  • ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ۹ صبح تا ۱۷
  • قیمت بلیط: ۴۰ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۱۰ سال

پارک علمی پروفسور بازیما

خانه بازی پونی پارک

خانه بازی پونی پارک یکی از شهربازی‌های سرپوشیده و معروف در میان جاهای دیدنی مشهد برای کودکان است که می‌تواند یک روز مفرح و شاد برای کودک شما بسازد.

این خانه بازی در واقع نمونه کوچک‌تری از شهر مشاغل مشهد است که به کودک شما فرصت بازی کردن در میان مشاغل مختلف را می‌دهد. امکان برگزاری جشن تولد در این شهربازی یکی از خدماتی است که این مجموعه به شما ارائه می‌دهد.

خاطره‌ها و احساسات همیشه ماندگار هستند. یک جشن تولد خودمانی و خانوادگی می‌تواند کودک شما را خوشحال کند؛ اما یک جشن تولد سورپرایزی در خانه بازی خاطره‌ای است که فرزند شما هرگز از یاد نخواهد برد و شیرین‌ترین خاطره تولد را برای او رقم خواهد زد. 

  • آدرس: مشهد، میدان جانباز، مجتمع تجاری نیکا، طبقه ۳
  • ساعت کاری: روزهای هفته ۱۷ الی ۲۳، پنج شنبه و جمعه ۱۱ الی ۲۳
  • قیمت بلیط: برای اطلاع از قیمت بلیط این مجموعه با شماره‌ی ۰۵۱۳۷۶۶۹۶۰۵ تماس بگیرید
  • رده سنی مجاز: ۲ تا ۹ سال

پونی پارک مشهد

هلیوم پارک مشهد

اگر به دنبال یک فضای خانوادگی برای تخلیه انرژی و سرگرمی هستید، هلیوم پارک مشهد همان چیزی است که به آن نیاز دارید. هلیوم پارک مشهد جزو اولین نمونه از ترامپولین پارک‌هایی است که در ایران ساخته شده و مجهزترین نوع هلیوم پارک از نظر تنوع در بازی‌ها و سرگرمی‌ها به‌شمار می‌رود.

در این پارک یک طبقه مخصوص بانوان و یک طبقه برای آقایان است تا افراد بتوانند به راحتی و به دور از هرگونه محدودیتی از بازی‌ها استفاده کنند و لذت ببرند. وقتی وارد هلیوم پارک مشهد می‌شوید آنقدر سرگرم بازی‌هایی مثل کیک بال، دوج بال، نینجا کورس و بازی‌های واقعیت مجازی و فضای متفاوت آنجا می‌شوید که حتی گذر زمان را هم احساس نخواهید کرد.

  • آدرس: مشهد، میدان جانباز، بلوار جانباز، برج مروارید
  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۳
  • قیمت بلیط: ورودی برای ورود به محوطه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ۱۵ هزار تومان است. هزینه ۳۰ دقیقه اول بازی برای کودکان ۹۰ هزار تومان و بعد از آن به ازای هر دقیقه ۳ هزار تومان است. هزینه ۳۰ دقیقه اول برای نوجوانان و بزرگسالان ۱۸۰ هزار تومان است و بعد از آن به ازای هر دقیقه ۶ هزار تومان. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۴۳۹ تماس بگیرید.
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۶ سال

هلیوم پارک مشهد

سالن پاتیناژ مشهد

اگر فکر کردید مکان های تفریحی مشهد برای کودکان فقط به شهربازی و … محدود می‌شوند، باید بگویم که سخت در اشتباه هستید. تنها در مشهد است که شما می‌توانید فارغ از تمام دنیا روی بزرگترین سالن اسکی خاورمیانه اسکیت‌سواری را همراه با کودکان خود تجربه کنید.

محدودیت سنی برای اسکیت‌سواری کودکان در این سالن از ۸ سال به بالا است؛ اما شما می‌توانید کودکان ۵ تا ۸ ساله خود را با همراهی خودتان در این تجربه بی‌نظیر شریک کنید. سالن پاتیناژ مشهد در قلب مجموعه بزرگ پدیده شاندیز قرار گرفته و تنها یک قسمت بسیار کوچک از دریای تفریحات و سرگرمی‌های متنوع این مجموعه محسوب می‌شود.

اگر قصد یک گشت نیم‌روزه در اطراف مشهد را داشتید، توصیه ما به شما این است شهر بزرگ شاندیز و سالن پاتیناژ آن را در اولویت خود قرار دهید.

  • آدرس: مشهد، مرکز خرید پدیده شاندیز
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب
  • قیمت بلیط: از ۲۵۰ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۸ سال

پاتیناژ مشهد

شهربازی الماس شهر

شهربازی الماس شهر مشهد درست مثل نامش مانند یک الماس می‌درخشد. انواع بازی‌های هیجان‌انگیز و متنوع این شهربازی، حتی از دورترین فاصله هم افراد مختلف و خصوصاً کودکان را جذب خود می‌کند.

این شهربازی بزرگترین شهربازی روباز در این شهر است که برای تمامی سنین بازی‌های مخصوص خودشان را دارد و تمام اعضای یک خانواده را ساعت‌ها در لذت و خوشی غرق می‌کند.

در میان بیش از ۱۲۰ بازی متنوعی که در این شهربازی وجود دارند، ترن هوایی مهیج‌ترین بازی آنجاست که بزرگترین ترن هوایی در کل کشور است. به‌جز تعداد بسیاری زیادی بازی‌های کامپیوتری و هیجانی، تمام امکانات رفاهی و سرگرمی دیگری از سالن گریم کودکان گرفته تا سینمای ۷ بعدی، باغ وحش کوچک، سالن آمفی تئاتر و غرفه‌هایی با انواع خوراکی‌های رنگارنگ نیز در این شهربازی برای کودکان مهیاست.

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، روبه‌روی بازار بین‌المللی سپاد
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه ۱۶ الی ۱ و یکشنبه‌ها ۱۴ تا ۳:۴۰
  • قیمت بلیط: رایگان بازی‌ها از ۵۰
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۳ سال

الماس شهر مشهد

سینمای کودک

تماشای انیمیشن جزو علایق تمام کودکان است. حالا تصور کنید تماشای فیلم‌های کودکانه در یک سینما با سالن‌های مخصوص کودکان چقدر می‌تواند برای فرزند شما لذت‌بخش باشد. سینمای کودک مشهد به جرأت یکی از بهترین جاهای تفریحی برای کودکان در مشهد است که با تمام سرگرمی‌ها و جاهای تفریحی دیگر این شهر متفاوت است.

این سینما در پردیس سینمایی اطلس مشهد واقع شده و دو سالن بزرگ و مجزا از این مجموعه فقط به کودکان اختصاص دارد. در این سالن‌ها همه چیز طبق سلیقه کودکان و با طراحی‌های شاد و کودکانه طراحی شده‌اند.

قطعا هر بچه‌ای با دیدن صندلی‌های متفاوت کودکانه و دیوارهای رنگارنگ این سالن‌ها به وجد می‌آید و بیشتر از هر تفریح دیگری از تماشای انیمیشن‌های کودکانه در میان سایر هم سن‌وسال‌هایش در این سینما لذت می‌برد.

  • آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، میدان حافظ، بازار بزرگ اطلس
  • ساعت کاری: ۱۲ الی ۲۳
  • قیمت بلیط: ۶۰ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۴ سال

سینما کودک اطلس مشهد

بخش کودکان پارک های آبی مشهد

پارک‌ های آبی مشهد جزو مهم‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌ های مشهد برای کودکان و بزرگسالان هستند. درست است که تنها استخر رفتن هیچ جذابیتی ندارد و اصلا خوش نمی‌گذرد؛ اما پارک آبی آنقدر جاذبه‌های مختلف و متنوعی دارد که حتی اگر تنها هم باشید بی‌نهایت به شما خوش می‌گذرد. مخصوصاً اینکه با وجود قسمت مخصوص کودکان در این پارک‌ها دیگر لازم نیست نگران تنهایی یا بهانه‌گیری کودک خود باشید. امکانات بخش کودکان پارک های آبی مشهد آنقدر جالب، جدید و هیجان‌انگیز است که به سختی می‌توانید کودک خود را از آنجا بیرون ببرید.

موج های آبی مشهد

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که موج های آبی مشهد را نشناسد. بزرگترین و کامل‌ترین پارک آبی که در ایران می‌توانید پیدا کنید، موج های آبی مشهد است که می‌تواند یکی از بهترین تفریحات مشهد برای کودکان باشد.

سرزمین موج‌های آبی مشهد کمی از مرکز شهر فاصله دارد؛ اما با داشتن دو سالن مجزا برای خانم‌ها و آقایان به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت خانوادگی با تمام اعضای خانواده‌ خود به آنجا بروید.

ورود کودکان به سرزمین موج‌های آبی مشهد با محدودیت سنی برای کودکان کوچکتر از ۴ سال همراه است؛ اما شما می‌توانید حتی کودکان زیر یکسال خود را همراهتان ببرید تا در مهد کودک مجموعه از آن‌ها نگهداری شود.

  • آدرس: مشهد، شهرک غرب، بلوار اندیشه، بزرگراه امام علی، اندیشه ۸۱
  • ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۲
  • قیمت بلیط: ۲۵۰ هزار تومان برای کودکان و ۳۵۰ هزار تومان برای بزرگسالان
  • رده سنی مجاز:  کودکان ۴ سال به بالا

موج های آبی مشهد

پارک آبی ایرانیان

اگر جای یک خاطره پدر و پسری در میان قاب خاطره‌های شما و پسرتان خالی است، می‌توانید با انتخاب پارک آبی ایرانیان به عنوان یکی از جاهای دیدنی مشهد برای کودکان یک خاطره دو نفره فوق‌العاده بسازید.

پارک آبی ایرانیان مخصوص آقایان است و فرصت بی‌نظیری برای تجربه تفریحات متفاوت و گذراندن یک روز مردانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین علت هم جزو بهترین جاذبه‌ های مشهد برای کودکان محسوب می‌شود.

در پارک آبی ایرانیان هیجان نفس‌گیر سقوط آزاد، نوازش موج‌های رودخانه خروشان، آرامش نوستالژی حمام ترکی و پیچ‌وخم‌های سرسره‌ها را در کنار هم تجربه خواهید کرد.

همچنین تمام تفریحات آبی هیجان‌انگیز مثل سرسره‌هایی با شیب ملایم، استخرهای کم‌عمق و … را فرزندتان هم همپای شما در محیط امن کودکانه‌ این پارک آبی تجربه خواهد کرد.

  • آدرس: مشهد، بلوار حجاب
  • ساعت کاری: یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۱۰  الی ۲۱ و شنبه و دوشنبه ۱۳ الی ۲۱
  • قیمت بلیط: ۱۹۹ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۳ سال

پارک آبی ایرانیان

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد یک پارک آبی ۷ طبقه است که انواع‌ و اقسام بازی‌های آبی را دارد و همچنین در پشت‌بامش، امکانات و تجهیزات کاملی برای آفتاب گرفتن در اختیارتان قرار داده است. حتماً خودتان هم می‌دانید بازی با ماسه چقدر برای کودکان مفید است و چقدر بچه‌ها به این بازی علاقه دارند. 

در پارک ساحلی مشهد با وجود سونای ماسه مخصوص کودکان، فرزندان شما می‌توانند هرچقدر که دوست دارند، ماسه بازی کنند و لذت ببرند. به تمام مزایای این پارک امکان استفاده همزمان آقایان و بانوان را هم اضافه کنید. همچنین اتاق کودک این مجموعه نوزادان بالای شش ماه، دخترانی که قدشان کمتر از ۹۰ سانتی‌متر است و پسربچه‌های زیر یکسال را هم نگهداری می‌کنند.

این حجم از امکانات رفاهی و تنوع باعث شده تا این پارک  از نظر گردشگران و زائران به یکی از بهترین مکان های تفریحی برای کودکان در مشهد تبدیل شود.

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب مرکز خرید الماس شرق
  • ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۲
  • قیمت بلیط: ۱۲۰ هزار تومان برای کودکان، ۱۷۵ هزار تومان برای بانوان و ۲۱۵ هزار تومان برای آقایان
  • رده سنی مجاز: ۳ سال و نیم به بالا

پارک ساحلی آفتاب مشهد

موج های خروشان مشهد

موج های خروشان مشهد بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در تمام جهان است که یکی از جاهای تفریحی مشهد برای کودکان و والدین آن‌ها است. بیش از ۶۳ سرسره مدرن، زیپ لاین جذاب روی آب، سقوط آزاد از ارتفاعی منحصربه‌فرد، لیزرتگ یا همان جنگ لیزری، فیش اسپا و همچنین سالن مجهز ایروبیک مخصوص بانوان تنها بخشی از سرگرمی‌های این مجموعه هستند.

مساحت کلی این مجموعه بسیار زیاد است و سالن‌های مجزایی برای استفاده همزمان آقایان و بانوان در این مجموعه ساخته شده است. علاوه‌برآن پارکینگ بزرگ موج‌های خروشان مشهد فضای وسیع و امنی را برای خودروهای شخصی شما فراهم کرده است که در مدت استفاده از این مجموعه خیالتان از این بابت آسوده باشد.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد مشهد، ابتدای جاده شاندیز
  • ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۱
  • قیمت بلیط: ۳۰۰ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۵ سال

موج های خروشان مشهد

شهربازی روباز پارک ملت

شهربازی روباز پارک ملت مشهد بهترین و اولین شهربازی روبازی است که در مشهد قرار دارد. این شهربازی بزرگ یکی از مکان‌های تفریحی کودکان در مشهد است که بزرگسالان را هم بی‌نصیب نگذاشته است. هر زمانی که به مشهد سفر کردید، برای یکبار هم که شده به این شهربازی بروید و مهیج‌ترین لحظات سفرتان را در آنجا رقم بزنید.

این شهربازی حدودا ۳۰ هزار متر مربع وسعت دارد. چرخ‌وفلک این مجموعه خودش به تنهایی یکی از جاذبه‌های مهم مشهد محسوب می‌شود. همچنین این شهربازی با داشتن گواهی استاندارد تجهیزات از نظر ایمنی دستگاه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در شهربازی پارک ملت قرار است به والدین بیشتر از بچه‌ها خوش بگذرد. اکثر شهربازی‌ها فقط دو یا نهایتاً سه بازی کامپیوتری و رومیزی برای بزرگسالان دارند. اما در شهربازی بزرگ ملت به اندازه یک شهربازی معمولی بازی‌های متنوع و مهیجی می‌بینید که در کمتر جایی وجود دارند.

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار امامت، مقابل امامت ۸، واقع در پارک ملت
  • ساعت کاری: ۱۵ الی ۲۲
  • قیمت بلیط: هزینه ورودی از دستگاه‌ها تفکیک شده است و در حال حاضر ورودی رایگان است.
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۳ سال

شهربازی روباز ملت و نمایی از چرخ و فلک

کودکانه و کبوترانه حرم امام رضا

اگر سفر شما به شهر مشهد آنقدر طولانی نیست که بتوانید به جاهای دیدنی مشهد برای کودکان بروید یا اگر کودک خردسالی دارید که مانع از زیارت کردن شما می‌شود، کودکانه و کبوترانه حرم امام رضا (ع) را از دست ندهید.

معمولاً کودکان خردسال در فضاهایی مثل حرم امام رضا (ع) با بهانه‌گیری و شیطنت‌هایی که دارند، نمی‌گذارند شما آنطور که دوست دارید به زیارت و انجام اعمال مدنظرتان برسید. خوشبختانه با وجود رواق کودک و قسمت کودکانه و کبوترانه حرم امام رضا (ع) دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید با سپردن فرزند خود به این قسمت از حرم با خیالی آسوده به انجام اعمال زیارتی بپردازید.

در حرم امام رضا از هر کسی که بپرسید رواق کودک را به شما نشان خواهد داد. این قسمت از حرم مخصوص کودکان است. در این قسمت انواع سرگرمی‌هایی نظیر قصه‌گویی، نقاشی، نمایش عروسکی و … را در فضاهای متنوعی مثل غار، حسینیه، عکاس‌خانه و سینما برای کودکان تدارک دیده‌اند. همچنین کودکان با انواع بازی‌ها و در فضایی شاد و معنوی با آداب زیارت، مفاهیم دینی و سیره ائمه (ع) نیز آشنا خواهند شد.

  • آدرس: حرم امام رضا (ع)، ضلع شرقی صحن پیامبر اعظم (ص)، باب‌الکاظم ضلع شمالی
  • ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه ۱۰:۱۵ الی ۱۸ و جمعه‌ها ۱۳ الی ۱۸
  • قیمت بلیط: رایگان
  • رده سنی مجاز: کودکان ۵ تا ۹ سال

کودکانه مشهد

شهر مشاغل کارالند مشهد

حتماً شما هم به عنوان یک پدر و مادر آگاه می‌دانید که بازی‌های دوران کودکی اگر درست انتخاب شوند تا چه حد روی شخصیت و آینده کودکان شما تاثیرگذار هستند. شهر مشاغل کارالند مشهد بهترین جایی است که با واقعی کردن موقعیت‌های شغلی مختلف برای کودکان علاوه‌بر سرگرم کردن آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز شخصیت و استقلال آن‌ها در آینده باشد.

این شهر مشاغل با وسعت ۱۰۰۰ متری که دارد حدودا ۲۱ شغل مختلف مثل دندان پزشکی، آتش‌نشانی، پزشکی، خلبانی و … را در نزدیک‌ترین حالت به واقعیت برای کودکان تدارک دیده است. شهر مشاغل کارالند در یکی از مجتمع‌های تجاری شهر مشهد واقع شده است و شما می‌توانید با خیالی آسوده کودکان خود را به شهر مشاغل بسپارید و خودتان به گشت‌وگذار در مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن بپردازید.

  • آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، ابتدای خیابان گلشن، برج اداری آرمیتاژ گلشن
  • ساعت کاری: از ۱۰ الی ۲۲
  • قیمت بلیط: برای اطلاع از قیمت با شماره ۰۵۱۳۸۳۳۵۳۰۰ تماس بگیرید.
  • رده سنی مجاز: کودکان ۲ تا ۱۳ ساله

کارالند مشهد

اکسون پارک مشهد

مهم نیست کودک شما چند سال دارد. هیچ چیزی به اندازه یک شهربازی مجهز نمی‌تواند یک کودک را ذوق‌زده کند.  اکسون پارک مشهد یکی از جاذبه های مشهد برای کودکان و البته بزرگسالان است که با بیش از ۱۲۵ بازی متنوعی که دارد؛ علاوه‌بر کودکان شما را هم سرگرم خواهد کرد.

ترامپولین، ماشین‌های برقی کوبنده، استخر توپ، ترن هوایی، قصر بادی، تیراندازی با تیروکمان از جمله مهیج‌ترین بازی‌های این شهربازی سرپوشیده هستند. بازی‌های این شهربازی آنقدر متنوع است که حتی بزرگسالان هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند؛ اما قرار گرفتن این شهربازی در مرکز خرید اکسون جاذبه‌های جذاب دیگری مثل خرید درمانی را هم برای بزرگترها در نظر گرفته است.

  • آدرس: مشهد، میدان هفده شهریور، خیابان هفده شهریور، خیابان حنایی، مرکز خرید اکسون
  • ساعت کاری: ۹ صبح الی ۲۳:۳۰
  • قیمت بلیط: از ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۲ سال

آکسون پارک مشهد

هپی لند مشهد

شهربازی هپی لند مشهد از دیگر جاهای دیدنی برای کودکان در مشهد است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی‌اش به حرم بسیار معروف است. شهربازی هپی لند آنقدر خوش‌مسیر است که می‌توانید بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) با اتوبوس‌های بلوار طبرسی در عرض چند دقیقه خودتان را به آنجا برسانید تا کودک شما حسابی بازی کند.

این مجموعه علاوه‌بر انواع بازی‌های کودکانه‌اش، سینمای ۷ بعدی، صخره‌نوردی، انواع بازی‌های واقعیت مجازی، دارت، انگری برد، ایکس باکس و حتی بیلیارد هم دارد. در مدت زمانی که فرزند شما در شهربازی هپی لند مشغول است شما می‌توانید به حرم رفته و زیارت کنید یا از مغازه‌های مجتمع آرمیتاژ دیدن کنید.

  • آدرس: مشهد، بلوار طبرسی جنوبی، بین طبرسی ۲۷ و ۲۹، مجتمع آرمیتاژ، طبقه منفی ۱
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۲۳
  • قیمت بلیط: ۲۵۰ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۳ سال

هپی لند مشهد

سرزمین عجایب

در میان تمام شهربازی‌های شهر مشهد سرزمین عجایب همیشه جزو بهترین مکان‌های تفریحی مشهد برای کودکان است. این شهربازی برای تمام کودکان در هر رده سنی بازی‌های مخصوص دارد و نمی‌گذارد به هیچ کودکی بد بگذرد.  آنقدر تنوع در بازی‌های مهیج این شهربازی زیاد است که شاید در یک روز اصلا فرصت نکنید تمام بازی‌های این مجموعه را امتحان کنید.

انواع بازی‌های جایزه‌دار، بازی‌های چنگکی، سیمیلاتورها، بازی‌های رومیزی و بازی‌های متنوع رایانه‌ای تنها قسمت کوچکی از سرگرمی‌های این مجموعه هستند. سرزمین عجایب به عنوان یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی مشهد برای بچه‌ها محسوب می‌شود؛ اما قرار نیست به والدین بچه‌ها بد بگذرد.

در این شهربازی انواع بازی‌های مخصوص بزرگسالان هم خواهید دید؛ اما اگر علاقه‌ای به این نوع بازی‌ها نداشته باشید حینی که کودکان مشغول بازی هستند، می‌توانید در مرکز خرید الماس شرق به پاساژگردی بپردازید. 

  • آدرس: مشهد، میدان سپاد، بلوار بهارستان، مجتمع الماس شرق
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۱۱ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۳، پنج شنبه و جمعه ۱۱ الی ۲۳
  • قیمت بلیط: ۳۵ هزار تومان هزینه ورودی و بازی‌ها با شارژ کردن کارت
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۳ سال

دستگاه های بازی سرزمین عجایب مشهد

کلوپ پاندا

شهربازی‌های سرپوشیده و بازی‌های معمولی را همه جا می‌توانید پیدا کنید؛ اما چیزی که کلوپ پاندا را به یکی از جاذبه های مشهد برای کودکان تبدیل کرده است بازی‌های متفاوت آن است.

کلوپ پاندا در واقع یک شهربازی بزرگ است که بازی‌های هیجان‌انگیزی مثل قایق‌سواری، صخره‌نوردی، قلعه ماجراجویان و حتی کافی‌شاپ مخصوص کودکان دارد.

با توجه به اهمیت ورزش و کم‌تحرکی که اکثر کودکان دچار آن هستند، ایستگاه‌های ورزشی و ارائه انواع ورزش‌ها و بازی‌های توپی در این مجموعه باعث می‌شود در عین سرگرمی سلامت کودک شما نیز تضمین شود.

ارائه خدماتی برای رفاه بیشتر مادران و همچنین فضای اختصاصی برای نگهداری کودکان زیر سه سال در کلوپ پاندا به مادران این امکان را می‌دهد تا چند ساعتی را بدون دغدغه و نگرانی برای فرزندان خود به استراحت و تفریح بگذرانند.

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، صیاد شیرازی، نبش صیاد شیرازی ۱۸
  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۲
  • قیمت بلیط: شروع از ۱۵ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: کودکان زیر ۱۰ سال

کلوپ پاندا مشهد و دستگاه های بازی مخصوص کودکان

جنگل جادویی مشهد

جنگل جادویی مشهد در واقع یک شهربازی سرپوشیده در مجتمع تجاری پروما است که با ارائه انواع بازی‌های کامپیوتری و بازی‌های دیگر به یکی از جاهای تفریحی مشهد برای کودکان تبدیل شده است.

البته این شهربازی فقط مخصوص کودکان نیست. وسایلی مثل ترن هوایی، هواپیمای گردان، یوروبانجی، استخر توپ و … برای کودکان و سالن بیلیارد و بولینگ این مجموعه مخصوص بزرگسالان است.

پارکینگ، کافی‌شاپ و رستوران از جمله مهمترین امکانات این شهربازی سرپوشیده است. دسترسی به این شهربازی بسیار راحت است حتی اگر ماشین شخصی هم نداشته باشید وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل مترو، اتوبوس و بی‌آرتی شما را به مقصد جنگل جادویی می‌رسانند.

  • آدرس: مشهد، میدان جانباز، مجتمع پروما، طبقه چهارم
  • ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۳
  • قیمت بلیط: ورودی رایگان و بازی‌ها از ۵۰ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: مناسب برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال

جنگل جادویی مشهد

باشگاه کودک و آینده 

بازی با چاشنی یادگیری مهارت‌های اجتماعی چیزی است که در کنار سرگرم کردن، کودک شما را برای ورود به جامعه نیز آماده می‌کند. باشگاه کودک و آینده همانطور که از نامش مشخص است تنها هدفش سرگرمی بچه‌ها نیست و با کار کردن روی مهارت‌های اجتماعی آن‌ها قدم موثری در جهت آینده درخشان‌تر آن‌ها برمی‌دارد.

این باشگاه محیطی شاد، امن و کودکانه با تمرکز بر شکوفا کردن خلاقیت و استعدادهای نهفته کودکان ایجاد کرده و با بازی و سرگرمی‌های مفید و خلاقانه ابعاد شخصیتی آن‌ها را پرورش می‌دهد. خدمات شهربازی و باشگاه خلاقیت در این مجموعه در شیفت عصر ارائه می‌شوند و شیفت صبح باشگاه کودک و آینده به نگهداری از کودکان خردسال می‌پردازد.

  • آدرس: مشهد، سجاد شهر، بلوار خیام
  • ساعت کاری: ۱۵ الی ۱۹
  • قیمت بلیط: برای اطلاع از هزینه ورودی این مجموعه با شماره ۰۵۱۳۷۶۰۳۷ تماس بگیرید.
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۲ سال

باشگاه کودک و آینده در مشهد

لگوسیتی مشهد

لگوسیتی مشهد در واقع یک شهربازی سرپوشیده است که به‌جز دو نوع لگوی مخصوص کودکان با ارائه انواع بازی‌هایی مثل اسب گردان، سورتمه، چرخ‌وفلک و … بالغ بر ۸۰ بازی متنوع در آن به چشم می‌خورد.

لگوسیتی در مرکز خرید کیان سنتر ۱ واقع شده و شما می‌توانید علاوه‌بر خرید و گشت‌وگذار در این پاساژ بزرگ از امکاناتی نظیر سینما ۷ بعدی، بیلیارد، بولینگ و … نیز در کنار فرزند خود استفاده کنید و تجربه متفاوتی را برای خودتان و آن‌ها رقم بزنید.

لگوسیتی یکی از جاهای تفریحی کودکان مشهد و بومی‌های این شهر است که معمولاً ساکنین این شهر بزرگ با انتخاب این مجموعه برای اوقات فراغت خود چند ساعتی را فارغ از تمام مشغله‌های ذهنی در کنار خانواده و کودکان وقت می‌گذرانند.

  • آدرس: مشهد بلوار جانباز
  • ساعت کاری: از ۱۱ صبح الی ۲۳
  • قیمت بلیط: ۳ هزار تومان ورودی
  • رده سنی مجاز: کودکان زیر ۱۵ سال

لگوسیتی مشهد مخصوص کودکان

کیدز کلاب کیدو

اکثر شهربازی‌ها و جاهای دیدنی مشهد مناسب کودکان حداقل بالای ۵ سال است؛ اما کیدز کلاب کیدو مخصوص کودکان زیر ۶ سال است. این کلاب وسایل بازی و سرگرمی مخصوص این رده سنی را فراهم کرده تا کودکان شما در ایمنی کامل بتوانند بازی کنند، شاد باشند و در لذت این سفر با شما شریک شوند. 

علاوه‌بر لوازم بازی در کیدز کلاب کیدو مشهد لوازمی مخصوص کودکان ۱.۵ تا ۳ سال وجود دارد که به آن‌ها راه رفتن را با بازی و سرگرمی یاد می‌دهند. لوازم بازی این مجموعه طوری طراحی شده‌اند که کودکان را در فرآیند کارهای روزمره‌ای که احتمالاً از والدین خود می‌بینند، قرار می‌دهند. برای مثال کودکان می‌توانند ماشین‌های بازی که در این کلاب وجود دارند با ابزار مخصوص بشویند یا چرخ‌های زیر ماشین را تعویض کنند.

کارهایی نظیر تزئین کردن ماشین، خانه مخصوص خاله بازی یا فروشگاه مواد غذایی که در این مجموعه وجود دارند آنقدر جذاب هستند که تا ساعت‌ها فرزندان شما را بدون اینکه بهانه‌گیری کنند، مشغول کنند.

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام، خیام جنوبی ۱۲، پلاک ۴۶
  • ساعت کاری: ۹ صبح الی ۲۱
  • قیمت بلیط: ۲۵۰ هزار تومان
  • رده سنی مجاز: ۱.۵ تا ۶ سال 

کیدو کیدز کلاب مشهد

خانه فسقلی‌ها

فاصله خانه فسقلی‌‌ها با پونی پارک فقط دو طبقه است. هر دو مجموعه در مرکز خرید نیکا واقع شده‌اند و با ارائه انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها سعی می‌کنند به کوچولوهای شما خوش بگذرد. در خانه فسقلی‌ها همه‌چیز در اندازه مینیاتوری و مخصوص کودکان بالای ۲ سال است. در واقع تفاوت اصلی این مجموعه با سایر شهربازی‌ها و خانه بازی در محدودیت سنی کودکان است.

یکی از مهمترین و بهترین خدمات خانه بازی فسقلی‌ها این است که می‌تواند از کودکان شما نگهداری کند. یعنی لازم نیست تمام مدتی که کودک شما مشغول بازی است شما هم آنجا بمانید و مراقب او باشید. اگر زمان کار مهمی در مشهد داشته باشید یا اصلاً بخواهید چند ساعتی را تنهایی و بدون نگرانی برای کودکتان به گشت‌وگذار بپردازید با وجود خانه فسقلی‌ها خیالتان از بابت فرزندتان آسوده است. متأسفانه خانه فسقلی‌ها در حال حاضر مرداد ماه سال ۱۴۰۳ بسته شده و امکان مراجعه به آن وجود ندارد.

  • آدرس: مشهد، میدان جانباز، مجتمع نیکا، طبقه اول
  • ساعت کاری: –
  • قیمت بلیط: –
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۲ سال

خانه کودک فسقلی ها در مشهد

شهربازی بازار مجد

مجتمع مرکز خرید بزرگ مجد در کنار مغازه‌های متنوعی که درد یک شهربازی کوچک اما کامل و مجهز هم دایر کرده تا ساعاتی که در این پاساژ هستید کوچولوهای شما خسته و بی‌حوصله نشوند.

شهربازی بازار مجد مساحت زیادی ندارد اما با سرسره بازی بزرگش، ماشین‌های کنترلی، ترامپولینگ، قسمت مخصوص شن بازی و … مجموعه تفریحی کامل و مناسبی برای کودکان است.

اگر دوست داشتید در سفرتان به مشهد تولد سورپرایزی و متفاوتی برای کودکتان بگیرید، شهربازی مجد امکان رزرو برای چنین جشن و مراسم‌هایی را هم به خدمات خود اضافه کرده است.

در شهربازی مجد شما هیچ هزینه‌ای برای ورودی پرداخت نمی‌کنید و تنها هزینه بازی‌ها را می‌پردازید. قیمت بازی‌های این مجموعه از ۵۰ هزار تومان برای هر بازی شروع می‌شود.

  • آدرس: مشهد، بلوار قرنی، بین چهارراه ابوطالب و چهارراه شهید مطهری
  • ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۲
  • قیمت بلیط: رایگان 
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۵ سال

شهربازی مجد در مشهد

قلعه سحرآمیز

شهربازی قلعه سحرآمیز مشهد از آن دسته مکان‌هایی است که هر جایی نظیرش را نمی‌بینید. این مجموعه آنقدر برای شما مهیج خواهد بود که تا چند روز بعد هم همچنان پرانرژی باشید. نمای بیرونی این شهربازی درست مثل قلعه‌های سحرآمیز کارتون‌های کودکانه و قصر سیندرلا ساخته شده است. طوری که انگار با ورود به این قلعه وارد دنیای رویایی این کارتون‌ می‌شوید.

مهمتر از طراحی و نمای بیرونی بازی‌های متنوع و استاندارد، مدرن و پیشرفته این شهربازی است که خیال شما را از بابت ایمنی فرزندانتان آسوده می‌کند. قلعه سحرآمیز جزو شهربازی‌های سرپوشیده مشهد است که در تمامی فصول سال می‌توانید به آنجا مراجعه کنید و یک شب شاد را در کنار خانواده‌تان رقم بزنید.

  • آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، امام رضا ۶۲
  • ساعت کاری:  ۱۶ الی ۲۲
  • قیمت بلیط: تماس بگیرید.
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۴ سال

قلعه سحرآمیز مشهد

کافه بازی فکرینو

کافه بازی فکرینو یکی از کافی‌شاپ‌های معروف شهر مشهد است که انواع بازی‌های فکری و گروهی را ارائه می‌دهد. ترکیب بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوع این کافه در کنار طراحی و دکوراسیون جذابش و البته نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های بی‌نظیری که دارد علاوه‌بر کودکان والدین آن‌ها را هم به خود جذب می‌کند.

در این کافه گیم مشهور مشهد مهم نیست شما ۳ ساله‌ هستید یا ۹۰ ساله؛ در هر صورت بازی و سرگرمی مخصوص شما در این کافه وجود دارد. خوبی این کافه بازی این است که همانطور که بزرگسالان مشغول بازی‌هایی مثل مافیا و … هستند، کودکان هم در کنارشان مشغول سرگرمی‌های فکری هستند و فرصت بهانه‌گیری ندارند. در حال حاضر در مرداد ماه ۱۴۰۳ کافه بازی فکرینو مدتی است تعطیل شده و امکان مراجعه به این کافه وجود ندارد.

  • آدرس: مشهد، راهنمایی، خیابان سناباد، بین کلاهدوز و شهریار
  • ساعت کاری: –
  • قیمت بلیط: –
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۵ سال

کافه بازی فکرینو مشهد

کوهسنگی لند

پارک کوهسنگی مشهد یک مجموعه کامل از تمام تفریحات و امکاناتی است که از یک فضای گردشگری می‌توان انتظار داشت. پارک کوهسنگی بعد از حرم امام رضا (ع) و آرامگاه فردوسی سومین منطقه گردشگری و پربازدید شهر مشهد است. مجموعه‌ای از زمین بازی مخصوص کودکان، مجموعه قایقرانی، باغ‌های ورزشی و سنگی، باغ موزه و انواع کافی‌شاپ و رستوران‌ها در این پارک آن را به مجموعه کاملی از جاذبه های تفریحی برای بچه ها در مشهد تبدیل کرده است.

پارک کوهسنگی یک پارک عمومی است که جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی زیادی را در خود جای داده و همچنین انواع امکانات تفریحی را نیز برای کودکان و بزرگسالان ارائه می‎‌دهد. بنابراین از نظر زمان بازدید هیچ‌گونه محدودیتی ندارید و هر زمانی که بخواهید می‌توانید از این پارک زیبا دیدن کنید. برای ورود به کوهسنگی لند مشهد هیچ هزینه ورودی لازم نیست بپردازید؛ اما برای استفاده از امکاناتی نظیر قایق‌رانی، استفاده از بازی‌ها و … باید بلیط تهیه کنید.

  • آدرس: مشهد، بلوار کلانتری، انتهای خیابان کوهسنگی
  • ساعت کاری: هر روزه ۹ صبح الی ۲ بامداد
  • قیمت بلیط: رایگان
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۵ سال

کوهسنگی لند در مشهد

کتابخانه بچه های آسمان

کتابخانه‌ها فضایی برای مطالعه و پژوهش بزرگسالان بودند تا زمانی که کتابخانه تخصصی کودک بچه‌‌های آسمان به صورت خودگردان و خصوصی در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. این کتابخانه یک فضای امن و شاد است که تعداد بسیار زیادی از انواع کتاب‌های کودک مثل داستان‌های کودکانه و بازی‌های فکری را در اختیار فرزندان شما قرار می‌دهد.

تاثیر کتاب‌ها بر کودکان آنقدر زیاد است که حق دارید اگر نگران کتاب‌هایی باشید که فرزندتان انتخاب می‌کنند. اما در کتابخانه بچه‌ های آسمان تمام کتاب‌ها دستچین شده و مطابق با نوع فرهنگ ملی و دینی کشورمان انتخاب شده‌اند و جای هیچ نگرانی از این جهت برای پدرومادرها نگذاشته است. هدف اصلی این مجموعه هنگام تاسیس ارائه کتاب‌های رشد و شکل‌گیری شخصیتی برای کودکان صفر تا هفت سال بود.

اما با اضافه شده بخش کتاب‌های مخصوص دوره طلایی جوانی، نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله نیز می‌توانند از آثار ارزشمند مخصوص این رده سنی کتابخانه بچه‌های آسمان استفاده کنند. البته در میان تمام آثار و کتاب‌های این مجموعه تعداد بسیار زیادی کتاب‌های تربیتی مخصوص والدین و حتی مربیان وجود دارد تا موضوع مهم تربیت فرزندان مطابق با اصول درست روانشناسی و تربیتی انجام شود.

کتابخانه بچه‌های آسمان یک مجموعه کامل برای تمام سنین و تمام افراد است که در میان تمام مراکز دیگر تنها جایی است که در کنار سرگرمی مطالب ارزشمندی را برای تمام گروه‌های سنی ارائه داده است.

  • آدرس: مشهد، بلوار معلم، سید رضی ۲۹
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹
  • قیمت بلیط: برای اطلاع از قیمت هزینه ورودی با شماره ۰۵۱۳۵۰۹۳۴۳۸ تماس بگیرید.
  • رده سنی مجاز: بدون محدودیت برای تمام رده‌های سنی

کتابخانه بچه های آسمان

شهربازی مجتمع اکسیر

مجتمع اکسیر یکی از مراکز خرید بزرگ شهر مشهد است که تقریباً هر چه بخواهید را در آن می‌توانید پیدا کنید. جدا از تنوع محصولات و قیمت مناسب این مرکز خرید با وجود شهربازی کامل و مجهزی که دارد دیگر لازم نیست نگران بهانه‌گیری و شیطنت‌های کودکان خود حین خرید در این مجموعه باشید.

شهربازی مجتمع اکسیر یکی از بهترین مکان های تفریحی مشهد برای کودکان است که به شما کمک می‌کند تا زمانی که کودکتان مشغول بازی در خانه وحشت، ایرهاکی، قطار و واقعیت‌های مجازی است، شما گشت‌وگذار راحتی به دور از بهانه‌گیری‌های او در میان مغازه‌های این مجتمع داشته باشید.

البته این شهربازی بازی‌های مخصوص بزرگسالان را هم در میان بازی‌های خود جا داده است. پس اگر اهل بازی هستید، شهربازی مجتمع اکسیر انتخاب هوشمندانه‌ای برای سرگرم شدن شما و کودکتان است.

  • آدرس: مشهد، قاسم آباد، نبش چهارراه مخابرات، مجتمع تجاری اکسیر
  • ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۳
  • قیمت بلیط: رایگان بازی‌ها از ۵۰
  • رده سنی مجاز: کودکان بالای ۵ سال

شهربازی اکسیر مشهد

خانه بازی درنا

خانه بازی درنا یک خانه بازی چند وجهی است که با بازی‌های فکری، گروهی و مهارتی که دارد به‌طور همزمان چند وجه مختلف از ذهن کودکان را درگیر می‌کند. اگر کودک شما از شهربازی‌های تکراری خسته شده و به بازی‌های معمایی و خلاقانه علاقه دارد، خانه بازی درنا می‌تواند تنوع خوبی برای او باشد و برای مدتی سرگرمش کند.

اگر در یکی از روزهای سفرتان به مشهد هوس نوشیدن قهوه به سرتان زد، می‌توانید با انتخاب خانه بازی درنا در کنار لذت بردن از  طعم قهوه‌تان از دیدن شادی و بازی فرزند خود که در حال تلاش برای حل بازی‌های معمایی است نیز لذت ببرید. خانه بازی درنا یکی از جاذبه های تفریحی مخصوص کودکان در مشهد است که متاسفانه در حال حاضر در مرداد ماه سال ۱۴۰۳ بسته شده است و امکان مراجعه به آنجا وجود ندارد.

  • آدرس: مشهد، کوهسنگی، بهشتی ۹، پلاک ۴۱
  • ساعت کاری: –
  • قیمت بلیط: –
  • رده سنی مجاز: کودکان ۳ تا ۱۲ سال

شهربازی درنا مشهد

چطور با تور به مشهد سفر کنیم؟

بهترین روش برای سفر به مشهد رزرو تور مشهد است. با رزرو تور همه چیز طبق برنامه و منظم پیش می‌رود و دیگر لازم نیست در طول سفرتان نگران هیچ چیزی باشید؛ چرا که تور مشهد از قبل همه چیز را فراهم کرده است. به‌جز سختی هماهنگی‌های هتل، هواپیما یا قطار و سایر مواردی که سفرهای بدون تور دارند، استفاده از تور از نظر مالی هم مناسب‌تر است. 

تورها همیشه امکانات مناسب‌تری را با هزینه کمتر ارائه می‌دهند؛ علاوه‌برآن اکثر تورها زمانی را برای گشت‌وگذار در شهر مشهد و دیدن جاهای تفریحی شهر اختصاص می‌دهند. با ابن وجود دیگر لازم نیست هزینه‌های اضافی برای گشت‌وگذار بپردازید و خیلی راحت از بهترین مکان‌های شهر مشهد هم دیدن می‌کنید.

برای سفر به مشهد شما می‌توانید از دو تور هوایی یا تور با قطار استفاده کنید که البته پیشنهاد ما تور هوایی مشهد است. چراکه خیلی سریع شما را به مقصد می‌رساند و شما می‌توانید از تمام روزهای سفرتان نهایت استفاده را ببرید.

چطور بهترین هتل های مشهد را رزرو کنیم؟

بسیاری افراد تصور می‌کنند چون در مشهد تعداد هتل‌ها زیاد است، پس دیگر نیازی به رزرو هتل ندارند و هر زمانی که به مقصد رسیدند، می‌توانند یکی از هتل‌ها را برای مدت اقامت‌شان انتخاب کنند.

اما کسانی که یکبار با چنین تصوری به مشهد سفر کرده باشند، می‌دانند که این نوع سفر به مشهد چقدر سخت و البته‌ هزینه‌بر است. فکر نکنید هتل‌های خوب و مناسب مشهد حتی در فصولی که تعداد زائران کم است همیشه اتاق خالی دارند و شما را می‌پذیرند یا با این روش هزینه کمتری را می‌پردازید.

بهترین روش برای مسافرت این است که از قبل از شروع سفرتان برای همه چیز برنامه‌ریزی داشته باشید تا در طول سفر دچار نگرانی و استرس نشوید. اگر قصد سفر به شهر زیارتی مشهد را دارید پیشنهاد ما به شما این است قبل از سفرتان از طریق سایت اقامت ۲۴ هتل‌ خود را رزرو کنید.

مزیت رزرو آنلاین هتل مشهد از طریق سایت اقامت ۲۴ این است که می‌توانید همینطور که در خانه نشسته‌اید بهترین هتل‌هایی که با بودجه شما تناسب دارند را پیدا کرده و با هم مقایسه کنید. حتی می‌توانید نظر افرادی که قبل از شما از خدمات آن هتل استفاده کرده‌اند را ببینید و در نهایت هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. رزرو آنلاین هتل قبل از اینکه سفرتان شروع شود بار بزرگی را از دوش شما برمی‌دارد و کمک می‌کند از سفرتان لذت بیشتری ببرید.

جمع‌بندی مطالب

مکان های تفریحی مشهد برای کودکان تنها به همین ۳۰ موردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، محدود نمی‌شوند. این شهر شگفت‌انگیز  همانقدر که برای شما به عنوان یک فرد بزرگسال جذابیت دارد، اگر با برنامه‌ریزی و آگاهی از تمام جاذبه‌های دیدنی‌اش به آنجا سفر کنید برای کودکان هم پر از شگفتی و جذابیت خواهد بود.

وجود بارگاه امام هشتم در کنار این همه مکان‌های جذاب و دیدنی و تفریحات مشهد پکیج کاملی از یک سفر سیاحتی و زیارتی به‌یادماندنی را برای تمام اعضای خانواده رقم خواهد زد. حالا که دیگر خیالتان از بابت جاهای دیدنی مشهد برای کودکان راحت است، خوب است این نکته را هم بدانید هر زمانی که دلتان هوس زیارت حرم امام رضا (ع) را کرد فاصله شما تا حرم مطهر به اندازه چند کلیک است.

چند کلیک در سایت اقامت ۲۴ و رزرو تور مشهد شما را در کمترین زمانی که فکرش را هم نمی‌کنید به این شهر دوست داشتنی و در پناه امام رئوف می‌رساند.

سوالات متداول

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان مناسب چه بازه سنی است؟

هرکدام از جاهای دیدنی مشهد برای یک بازه سنی مخصوص ایجاد شده اما اغلب شهربازی‌ها و جاهای دیدنی این شهر برای کودکان بالای ۵ سال مناسب هستند.

کدام یک از جاهای دیدنی مشهد برای کودکان برای بزرگسالان هم مناسب است؟

پارک‌های آبی، کتابخانه بچه‌های آسمان و شهربازی‌ها مخصوصا شهربازی‌های روباز علاوه‌بر کودکان برای بزرگسالان نیز مناسب هستند.

کدام یک از جاهای دیدنی مشهد برای کودکان رایگان است؟

کبوترانه و کودکانه حرم امام رضا (ع) و قسمت عمومی کوهسنگی لند یا پارک‌های عمومی برای کودکان رایگان هستند.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×