مراکز خرید کیش و بازارهای آن
کیش

۳۰ تا از مراکز خرید کیش و بازارهای کیش؛ لوکس ترین تا ارزانترین

۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ۰414

معمولاً وقتی اسم جزیره کیش به گوشمان می‌خورد، همه ما یاد جاهای دیدنی کیش و انواع مراکز تفریحی آن می‌افتیم؛ اما امروز قصد داریم جنبه دیگری از این جزیره بی‌نظیر را به شما نشان دهیم.

جزیره کیش جایی است که شما می‌توانید در یک روز و به فاصله چند دقیقه از دل هفته مد پاریس و دبی مال وارد ایران باستان شوید، در بازار شانگهای چین قدم بزنید، با اسکیموها قهوه بنوشید و به قیمت مناطق آزاد و بانه خرید کنید.

در این مقاله از مجله گردشگری اقامت ۲۴ قرار است سفری متفاوت به دنیای رنگارنگ بازارها و مراکز خرید کیش داشته باشیم و گشتی در میان پاساژها، بازارها و مغازه‌های این جزیره تماشایی بزنیم.

همچنین هر اطلاعاتی که برای یک سفر راحت نیاز داشته باشید از معرفی بهترین مراکز خرید گرفته تا ارزان‌ترین بازارهای جزیره کیش، تنوع کالاهای هر بازار، امکانات، آدرس و ساعت کاری هر مجموعه را هم در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پس چمدان خود را جمع کنید تا این بار سفری متفاوت به این جزیره پر رمز و راز داشته باشیم.

فهرست این مطلب

لوکس ترین مراکز خرید کیش

مراکز خرید مدرن و لوکس کیش بهشت برندبازها و افراد شیک‌پوش است. این مراکز خرید مدرن آنقدر جذابیت دارند که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، توصیه می‌کنیم لذت پاساژگردی میان مراکز خرید لوکس و مدرن کیش را به هیچ وجه از دست ندهید.

در هر کدام از مراکز خرید کیش تقریباً هرچیزی که بخواهید را می‌توانید پیدا کنید؛ اما برخی بازارها یا مراکز خرید، برای خرید اقلام خاصی مناسب‌تر هستند.

طبیعی است که شما به‌عنوان توریست ندانید برای خرید هر کالایی به کدام مرکز خرید باید مراجعه کنید و از آنجایی که وقتتان در سفر محدود است، نتوانید بهترین مراکز خرید کیش را پیدا کنید.

به همین علت در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید کیش را برای شما تهیه کرده‌ایم تا شما لوکس‌‌ترین مراکز خرید کیش را بشناسید و بدانید هر کدام از این بازارها برای خرید کدام اجناس مناسب‌تر هستند.

بازار پردیس ۱ و ۲ کیش

بازار پردیس ۱ و ۲ کیش دو تا از مهمترین بازارهای جزیره کیش هستند که در فاصله نزدیکی به یکدیگر ساخته شده‌اند.

جالب است بدانید این دو بازار به وسیله یک تونل از داخل به یکدیگر راه دارند و شما به راحتی می‌توانید میان این دو پاساژ تردد کنید.

این دو بازار در میدان پردیس جزیره کیش ساخته شده‌اند و دسترسی مناسبی به هتل‌ها، میادین و خیابان‌های اصلی جزیره دارند و علاوه‌بر این فاصله چندانی تا ساحل و اسکله تفریحی ندارند.

با وجود انواع برندهای مختلف اتود، ZARA و سایر برندهای مطرح بین‌المللی، بازارهای پردیس‌ به یکی از بازارهای لوکس کیش برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم الکترونیکی، اکسسوری‌هایی مثل ساعت یا مکمل‌های غذایی و دارویی و … تبدیل شده‌اند.

اگر زمانی از خرید کردن در این بازار خسته شدید یا خواستید مدتی را به استراحت خود اختصاص دهید، کافی‌شاپ و فودکورت‌های داخل این بازار پذیرای شما هستند.

همچنین شما می‌توانید خودتان را به صرف یک فنجان چای در کنار برج ایفل و درخت‌های نخل افراشته در محوطه این بازار دعوت کنید و از فضاسازی منحصربه‌فرد آن لذت ببرید. 

  • آدرس بازار پردیس: میدان پردیس روبه‌روی هتل پارمیس
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۶۲۲۰-۰۷۶۴۴۴۵۶۵۰۰
  • ساعت کاری بازار پردیس: ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰

مرکز خرید پردیس کیش

مرکز خرید دامون کیش

اگر به دنبال گرانترین مراکز خرید کیش هستید، بهتر است اول از همه سری به مرکز خرید دامون کیش بزنید.

در مرکز خرید دامون نیازی نیست نگران کسی باشید. تمام افراد خانواده شما در هر سنی که باشند سرگرمی مخصوص و مناسب خود را در این مرکز خرید پیدا می‌کنند.

در میان مراکز خرید کیش، مرکز خرید دامون با داشتن فودکورت تراس‌دار با انواع غذاهای دریایی، ایرانی و بین‌المللی، آیس رینک یا همان پیست اسکی و البته یک شبیه‌ساز پرواز و شهربازی برای کودکان به عنوان یکی از شیک‌ترین مراکز خرید کیش از نگاه گردشگران معرفی شده است.

کیف و کفش، اکسسوری‌های لوکس، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و … از جمله مواردی است که در ۱۰۰ مغازه و فروشگاه مرکز خرید دامون می‌توانید پیدا کنید.

مرکز خرید دامون کیش سه طبقه دارد که دو طبقه آن به فروشگاه‌های مختلف و یک طبقه آن به ۱۰ غرفه خدماتی متنوع و فودکورت اختصاص داده شده است.

  • آدرس: شهرک دیدنی‌ها، خیابان وصال مرکز خرید دامون
  • شماره تلفن: ۰۷۶۳۴۴۲۰۳۵۸ 
  • ساعت کاری بازار دامون: شنبه تا دوشنبه ۰۹:۳۰ الی ۲۳:۰۰، سه شنبه ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰، چهارشنبه و پنجشنبه ۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰، جمعه ۹:۳۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید سارینا ۱ کیش

اگر به بازار پردیس ۱ و ۲  رفتید، توصیه ما به شما این است به مرکز خرید سارینا ۱ که فاصله چندانی‌ هم با آن‌ها ندارد حتماً سر بزنید.

این مرکز خرید با داشتن یک طبقه پارکینگ اختصاصی مسقف خیال شما را از بابت ماشین‌تان یا ماشین‌هایی که اجاره کرده‌اید آسوده می‌کند.

مرکز خرید سارینا ۱ کیش با طراحی شیک و مجللی که دارد در ۱۰ طبقه ساخته شده که ۷ طبقه آن به واحدهای اداری، یک طبقه مخصوص پارکینگ و ۲ طبقه برای واحدهای تجاری در نظر گرفته شده است.

مهم نیست چه فصل یا چه ماهی از سال به مرکز خرید سارینا ۱ کیش بروید. اگر به صنایع دستی و محصولات هنری علاقه‌مند باشید می‌توانید از نمایشگاه معروف هنر و صنایع دستی این مرکز خرید واقع در طبقه هفتم آن دیدن کنید.

همچنین ۲۱۸ غرفه تجاری این مرکز خرید محل مناسبی برای خرید از برندهای معروف طلا و جواهرات، لباس، اکسسوری، عطر و لوازم خانگی هستند.

مرکز خرید سارینا ۱ کیش

  • آدرس: جزیره کیش، میدان سیری، بلوار خیام، خیابان باباطاهر
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۸۱۵۱
  • ساعت کاری مرکز خرید سارینا ۱: شنبه تا جمعه ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا ۲ کیش

اگر دوست دارید به مرکز خریدی بروید که کالاها دسته‌بندی شده‌اند، مرکز خرید سارینا ۲ کیش مخصوص شماست.

این مرکز خرید لوکس ۸ طبقه دارد و هر طبقه به کالای خاصی اختصاص دارد. برای مثال یک طبقه مخصوص کیف و کفش، یک طبقه اختصاصی برای طلا و جواهرات، طبقه‌ای برای لوازم دیجیتال و الکترونیک و سایر طبقات به لوازم دیگر اختصاص دارند.

همچنین در حالی که شما مشغول بازدید و خرید در این مرکز خرید هستید، انواع خدمات رفاهی از جمله سینمای چهاربعدی، اینترنت پرسرعت، سالن ماساژ، بیلیارد و بولینگ این مجموعه می‌تواند کودکان و نوجوانان شما را سرگرم کند.

از مرکز خرید سارینا ۲ تا مرکز خرید سارینا ۱ که شعبه اول آن است تنها ۴ دقیقه فاصله است و به شما این امکان را می‌دهد در یک روز بتوانید از هر دو مرکز خرید دیدن کنید.

مراکز خرید سارینا ۱ و ۲ از نظر امکانات رفاهی و تجاری یکی از بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران معرفی شده‌اند.

با اینکه مرکز خرید سارینا ۲ کیش جزو گرانترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود، اگر در فصل حراجی‌ها به آنجا بروید احتمالاً دست خالی برنخواهید گشت.

  • آدرس: میدان امیرکبیر، روبه‌روی پاساژ مروارید
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۸۴۶۳    
  • ساعت کاری مرکز خرید سارینا ۲: شنبه تا جمعه ۰۹:۳۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۳:۰۰ (یکشنبه تا سه‌شنبه ۱۶:۳۰ الی ۲۳)

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید بهکیش

اگر دوست دارید خرید، تفریح، استراحت، بازی و سرگرمی را یکجا تجربه کنید، قطعاً مرکز خرید بهکیش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اگر خانوادگی به جزیره کیش سفر کرده‌اید این مجموعه می‌تواند کودکان شما را با بازی‌های الکترونیکی، نوجوانان شما را با سینمای ۴ بعدی و بزرگترها را با خرید کردن سرگرم ‌کند.

اگر هدف شما از سفر به جزیره کیش خرید لوازم مارک‌دار و برند است می‌توانید تمام لوازمی که نیاز دارید مثل محصولات الکترونیکی، کیف، کفش، چمدان، محصولات آرایشی و بهداشتی و … را از برندهای مختلف داخلی و خارجی در این مرکز خرید تهیه کنید.

همچنین اگر به رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف علاقه‌مند هستید، با وجود انواع نمایشگاه‌های فصلی و گوناگونی که در زمان‌های مختلف در این مرکز خرید برگزار می‌شوند، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و همزمان از نمایشگاه‌های معروف کیش هم دیدن کنید.

علاوه‌بر تمام امکانات این مجموعه، شما می‌توانید بعد از چندین ساعت گشت‌وگذار در رستوران این مجموعه استراحت کنید و انواع غذاهای جنوبی را امتحان کنید و لذت ببرید.

  • آدرس: جزیره کیش بلوار کاشانی، خیابان سنایی
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۶۰۴۹
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید بهکیش

بازار مروارید کیش

اگر در میان بازارهای کیش به بازار مروارید هم سری بزنید علاوه‌بر اینکه می‌توانید تعداد زیادی اجناس باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید؛ سفری تاریخی به دل ایران باستان هم خواهید داشت.

بازار مروارید کیش یکی از بازارهای قدیمی و از جمله بازارهای معروف کیش است که معماری و ساخت آن نشات گرفته از دوران هخامنشی است و ورودی آن شبیه به تخت جمشید ساخته شده است.

حتی برای نامگذاری بازارچه‌های مختلف این بازار نیز از نام‌های باستانی مثل بیستون، پرسپولیس، بازار آریا، بازار آپادانا و … استفاده شده است.

گچ‌بری تالار اصلی بازار مروارید که براساس گچ‌بری اصیل ایرانی است، به همراه تزئیناتی مثل آبنماهای مختلف، جلوه باشکوه و کم‌نظیری به این بخش از بازار بخشیده است.

ویژه‌ برنامه‌هایی که در مناسبت‌های مختلف در تلویزیون از جزیره کیش پخش می‌شوند، اغلب مربوط به این قسمت از مرکز خرید مروارید هستند.

بازار مروارید کیش با غرفه‌های فروش اسباب‌بازی، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، لباس‌های متنوع و کالاهای الکترونیکی از شما پذیرایی می‌کند و هرشب از میان افرادی که همان روز از این بازار خرید کرده‌ باشند به قید قرعه جوایزی اعطا می‌شود.

  • آدرس: جزیره کیش بلوار مروارید
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۸۸۸۸
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار مروارید کیش

بازار پارس خلیج کیش

اگر به دنبال لوازم روزمره و معمولی اما باکیفیت و خوش‌قیمت هستید، بهتر است بازار پارس خلیج کیش، یکی دیگر از بازارهای معروف کیش را از دست ندهید.

اکثر بازارهای کیش در قسمت‌های توریستی و شرق جزیره فعالیت می‌کنند و به دلیل تنوع و رقابتی که در آن قسمت میان بازارهای جزیره کیش ایجاد شده حالت رقابتی و گران‌تری دارند.

بازار پارس خلیج کیش در قسمت شمالی جزیره و نزدیک به مجتمع‌های مسکونی و بومی ساخته شده و چیزی نزدیک به ۱۵۰ غرفه فروشگاهی دارد.

به همین دلیل تنوع محصولات و البته قیمت‌ اجناس در این بازار نسبت به بازارهای معروف کیش کمتر است و برای خرید‌های معمولی و روزمره مناسب است.

معمولاً گردشگران برای خرید سوغاتی‌های خود به این بازار مراجعه می‌کنند و انواعی از اسباب‌بازی‌، محصولات بهداشتی، کیف و کفش یا پوشاک را با قیمت مناسب‌تری خریداری می‌کنند.

  • آدرس: میدان سعدی، خیابان میرمهنا
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۳۲۳۸۰ – ۰۷۶۴۴۴۳۰۲۲۳
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰

بازار پارس خلیج کیش

مرکز خرید شقایق کیش

مرکز خرید شقایق کیش نسبت به دیگر مراکز خرید کیش و مال‌های جدید از نظر مساحت و تعداد مغازه‌ها بسیار کوچک‌تر است؛ اما تنوع بی‌نظیر اجناس این مرکز خرید، شما را از رفتن به آنجا پشیمان نخواهد کرد.

احتمالاً تعجب خواهید کرد اما در این مرکز خرید به‌جای مغازه‌های برند خارجی، قنادی، سوپرمارکت، میوه‌ فروشی، آرایشگاه و رستوران‌های محلی را می‌بینید.

در واقع از همان ابتدا که وارد محوطه مرکز خرید شقایق می‌شوید بوی وانیل و آرد شما را به سمت شیرینی فروشی‌های طبقه اول برده و در نهایت وقتی به خودتان می‌آیید که در یک ظهر گرم مشغول امتحان غذاهای محلی جنوبی در رستوران طبقه دوم این مجموعه هستید.

مرکز خرید شقایق به دلیل لوازم روزمره و خدمات متفاوتی که به نسبت مراکز خرید لوکس کیش ارائه می‌کند، انتخاب بومی‌ها و ساکنین این جزیره دل‌انگیز برای خریدهای روزمره است.

اگر زمانی کار بانکی یا اداری مهمی در جزیره کیش برای شما پیش آمد، در اطراف مرکز خرید شقایق می‌توانید به تمام امور اداری و بانکی خود رسیدگی کنید.

  • آدرس: جزیره کیش، شهرک میرمهنا
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۳۲۵۵۵
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید گلستان کیش

مرکز خرید گلستان کیش نیز یکی از مراکز خرید کیش است که قدمت زیادی دارد و سال‌ها است درحال خدمات‌رسانی به گردشگران و بومی‌های این منطقه است.

وقتی پا به مرکز خرید گلستان کیش می‌گذارید آنقدر تنوع در میان محصولات آن خواهید دید که احتمالاً نیازی به سایر مراکز خرید کیش نخواهید داشت.

در این مرکز خرید برندهای مطرحی مثل بوگاتی، دی‌اندجی، شنل، اکو، جی اف، کارتیه و … خریدهای لوکس و لوازم برند شما را تامین می‌کنند.

علاوه‌بر آن‌ها وجود قصابی، قنادی، املاک، آرایشگاه، تعاونی‌های میوه‌ فروشی و سوپرمارکت‌ها نیز خریدهای روزانه اهالی ساکن آن منطقه و گردشگران را فراهم می‌کنند.

البته به‌جز برندهایی که نام بردیم اگر برای مدت زمان اقامت خود در جزیره کیش نیاز به خریدهای دم‌دستی و روزمره مثل لباس راحتی، لوازم بهداشتی و … نیز داشتید، غرفه‌های دیگر این مجموعه در خدمت شما هستند.

  • آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف، میدان گلستان
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۰۲۶۴
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید گلستان کیش

مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش در شهرک مسکونی صدف قرار گرفته است. به دلیل موقعیت جغرافیایی که این مرکز خرید دارد، تقریباً تمام لوازم، اجناس و خدماتی که ساکنین این شهرک نیاز دارند را پوشش داده است.

از این رو اگر شما هم در سفرتان به جزیره کیش لوازمی مثل لباس زنانه، مردانه یا بچگانه، عطر و ادکلن، ساعت، عینک، لپ‌تاپ یا خدماتی مثل املاک و سالن زیبایی نیاز داشتید، می‌توانید به مرکز خرید صدف مراجعه کنید.

دور بودن حدودی از قسمت توریستی و گردشگری و همچنین تامین نیاز ساکنین منطقه باعث شده تا اجناس و لوازم این مرکز خرید کیفیت و قیمت قابل قبولی داشته باشند.

اگر قبل از سفر به کیش نتوانستید ماشین اجاره کنید یا برای بلیط‌ برگشت‌تان اقدام کنید جای نگرانی وجود ندارد. 

غرفه‌های خدماتی مثل آژانس مسافرتی، رنت یا اجاره خودرو، خشکشویی، دفاتر اداری بیمه و … در طبقه دوم مرکز خرید صدف و قسمت اداری این مجموعه مشکل شما را حل خواهند کرد.

  • آدرس: میدان دماوند، تقاطع خیابان بینالود و الوند
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۴۵۶۳۴
  • ساعت کاری: ۰۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۰۰:۰۰

مرکز خرید صدف کیش

بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش است که انواع مختلفی از کالاهای مورد نیاز افراد را عرضه می‌کند.

گرچه از نظر ظاهری شاید این بازار نتواند با مال‌ها و مراکز خرید جدید کیش رقابت کند؛ اما به دلیل قیمت مناسبی که دارد اکثر ساکنان کیش از این بازار خرید می‌کنند.

کالاهای مورد نیاز تاسیسات ساختمانی، پوشاک و ملزومات دکوراسیون منزل از جمله محصولاتی هستند که می‌توانید در این بازار با قیمتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

بازار هرمز در مرکز جزیره واقع شده و دسترسی مناسبی به فرودگاه، هتل‌های مرکز جزیره و مراکز دیدنی و تفریحی مثل شهر زیرزمینی کاریز دارد. 

  • آدرس: جزیره کیش، شهرک صنعتی، میدان هرمز، خیابان میرمهنا
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۱۷۲۸
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۰۹:۰۰ الی ۲۰:۳۰ (جمعه‌ها تعطیل است.)

بازار هرمز کیش

بازار پادنا کیش

اگر قصد شما از سفر به کیش خرید لوازم خانگی داخلی یا وارداتی و باکیفیت است، جای درستی را انتخاب کرده‌اید.

بسیاری از افراد با احتساب اینکه کیش جزو مناطق آزاد حساب می‌شود این جزیره را برای خریدهای اساسی و لوازم بزرگ خود انتخاب می‌کنند.

با وجود بازار پادنا کیش می‌توانید بدون نگرانی از قیمت‌های سربه‌فلک کشیده لوازم خانگی خارجی، خریدتان را با بهترین قیمت انجام دهید.

علاوه‌بر لوازم وارداتی شما می‌توانید انواع طرح و مدل‌های متنوع لوازم خانگی داخلی و باکیفیت را همچون مبلمان، صندلی، میز، کمد و … با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

از نظر سایر امکانات، بازار پادنا با داشتن پارکینگ اختصاصی برای خودروها، رستوران و کافی‌شاپ برای رفع خستگی کاملاً مجهز است.

  • آدرس: جزیره کیش بلوار ایران
  • آدرس: کیش، بلوار ایران
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۵۵۵۵   
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۲:۳۰؛ جمعه‌ها تعطیل است.

بازار پادنا کیش

بازار دیپلمات کیش یا دیپلمات مال

تنها بازار لوکسی که در حال حاضر در غرب جزیره وجود دارد، بازار دیپلمات کیش است که با دسترسی آسانی که به هتل‌ها دارد انتخاب خوبی برای گردشگران غربی این جزیره محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان به هنرهای تصویری، نمایش‌های عروسکی، شاهنامه‌خوانی و تئاتر اگر تمام مدت اقامت خود را هم در این بازار بگذرانند با وجود برنامه‌های متنوع این بازار خسته نخواهد شد.

با اینکه در جزیره کیش بازارهای بسیار زیادی وجود دارد؛ اما از نظر گردشگران بازار دیپلمات برای خرید انواع لباس‌های مردانه و زنانه و البته شکلات و شیرینی‌های مخصوص بسیار مناسب است.

همچنین شهربازی سرپوشیده‌ای که در طبقه آخر این بازار احداث شده است، نمی‌گذارد به کوچولوهای شما بد بگذرد و برای کودکان هم اوقات شاد و خوشی را رقم می‌زند.

  • آدرس: جزیره کیش، بلوار میرمهنا، میدان سعدی، بلوار لارک
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۰۳
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۰۰:۰۰

بازار دیپلمات کیش یا دیپلمات مال

بازار شارستان کیش

بورس انواع لوازم الکترونیکی، اینترنتی، صوتی و تصویری و همچنین لوازم خانگی جزیره کیش بازار شارستان است.

بازار شارستان اولین مرکز خرید در میان بازارهای کیش است که به دو طبقه پارکینگ مسقف مجهز شده است.

از آنجایی که بازار شارستان از سه خیابان و سه جهت مختلف دسترسی دارد، وجود این حجم پارکینگ برای افرادی که با خودروی شخصی یا اجاره شده مشغول جزیره‌گردی هستند یک امتیاز مثبت است.

بازار شارستان با تنوع و غرفه‌های متعددی که دارد برای خرید بسیار مناسب است؛ اما نداشتن فضایی برای سرگرمی و بازی کودکان باعث می‌شود تا این بازار برای کودکان و خردسالان فضایی مهیج و دوست‌داشتنی نباشد. 

  • آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف، بلوار تهران، بلوار مروارید
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۸۸۲۰
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰

بازار شارستان کیش

مرکز تجاری کیش

با اینکه مرکز تجاری کیش جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود، اما همچنان انتخاب گردشگران برای ساختن یک روز به‌یادماندنی همراه با یک خرید دلچسب است.

تقریباً هر چیزی که نیاز داشته باشید از پوشاک گرفته تا اکسسوری، عینک، عطر، لوازم دیجیتال و لوازم بهداشتی را می‌توانید در رنج قیمتی مختلفی در مرکز تجاری کیش پیدا کنید.

از آنجایی که در این مرکز خرید بیش از ۴۷۰ واحد تجاری قرار گرفته است، مقصد گردشگران برای خرید‌های شخصی و سوغاتی‌های با قیمت مناسب جایی جز مرکز تجاری کیش نیست.

تنوع بالای محصولات و قیمت‌های متنوع در کنار قرارگیری این مرکز تجاری در قسمت توریستی جزیره باعث جذابیت و محبوبیت آن در میان گردشگران شده است.

در کنار فروشگاه‌هایی که در این مرکز تجاری واقع شده‌اند، خدمات رفاهی مثل آژانس‌های مسافرتی، رستوران گردان و حتی آژانس املاک را در این مجتمع می‌توانید مشاهده کنید.

  • آدرس: جزیره کیش خیابان فردوسی
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۲۶۱۴
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰

مرکز خرید تجاری کیش

کوروش برند سنتر کیش

وقتی به کوروش برند سنتر می‌روید هیچ تفاوتی با مال‌های خارجی احساس نخواهید کرد. این بازار به عنوان یکی از جدیدترین مراکز خرید کیش و با حضور اکثر برندهای مطرح دنیا، طراحی و ساخت مدرن و وجود فضاهای تفریحی باعث می‌شود ساعت‌ها بدون خستگی بتوانید به گشت‌وگذار بپردازید.

در کوروش برند سنتر همانطور که از نامش هم مشخص است می‌توانید بزرگترین برندهای دنیا مثل نایکی، پوما، زارا، اسپیریت، برشکا، اسکیچرز، بورژوآ، لی‌نینگ، ریبوک و … ببینید و خریدتان را از این برندها انجام دهید.

مهم نیست چه چیزی نیاز دارید؛ کیف و کفش، لباس زنانه و مردانه، اکسسوری، عطر و ادکلن، لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی برند و معتبر، لوازم ورزشی یا ست‌های ورزشی.

هر وسیله‌ای که نیاز داشته باشید می‌توانید نمونه اورجینال و اصل آن را در کوروش برند سنتر از بهترین برندهای دنیا تهیه کنید. 

  • آدرس: بلوار پارس، میدان پارس، جنب برج‌های طلایی
  • شماره تلفن: ۹ – ۰۷۶۴۴۴۶۶۴۰۸ 
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۸:۰۰ الی ۲۲:۳۰

کوروش مال کیش

رویا مال کیش

یکی از جدیدترین مراکز خرید کیش، رویا مال است که چند سالی است فعالیت خود را در این جزیره آغاز کرده است. 

رویا مال در میان مراکز خرید کیش به اقلام لوکس و برند خود معروف است. در واقع رویا مال مثل مال‌های معروف دنیا محل گردهمایی برندهای مطرح دنیا است.

بنابراین اگر قصد خرید کالاهای لوکس و برند را دارید می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی و لوازم آرایشی خود را از این بازار خریداری کنید.

اپل، سامسونگ، هواوی، دلونگی، مک، پوما، گوچی و بربری از جمله برندهایی هستند که در این مجموعه شعبه فعال داشته و پذیرای شما هستند.

  • آدرس: جزیره کیش میدان پردیس جنب هتل پارمیس
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۷۲۶۱
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۰۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۳۰ (جمعه‌ها ۱۰:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰)

رویا مال کیش

لاریسا مال کیش

از جمله جدیدترین مراکز خرید کیش، لاریسا مال کیش است. مرکز خرید لاریسا مال نمی‌گذارد دست خالی یا ناراضی از آن خارج شوید. پارکینگ سه طبقه، واحدهای اداری، سالن کنفرانس و همایش، سینما و شهربازی تنها امکانات قسمت اداری این مال بزرگ و زیبا هستند.

قسمت مهم این مال بخش تجاری آن است که هرچه بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید. ۵ طبقه مخصوص واحدهای تجاری باعث شده تا چیزی نباشد که شما بخواهید و نتوانید از میان مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری لاریسا مال پیدا کنید.

لوازم ورزشی، لباس‌های ورزشی، لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه، لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی، انواع شکلات و خوراکی و محصولات الکترونیکی تنها بخشی از مواردی است که در میان مغازه‌های این مرکز تجاری به وفور می‌توانید پیدا کنید.

  • آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف، میدان امیرکبیر
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۲۵۵۹ 
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰

لاریسا مال کیش

مرکز خرید میکا مال کیش

آیا می‌دانید تله‌ کابین، سالن اسکی روی یخ، بزرگترین آکواریوم خاورمیانه، تونل باد و شبیه‌ساز جنگل‌های بارانی، سرزمین عجایب، سالن پاتیناژ، گلف مجازی و سینما را در کجای جزیره کیش می‌توانید پیدا کنید؟

میکامال که یکی از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید کیش است، در کنار تمام غرفه‌ها و مغازه‌های متنوعی که دارد، یک مجموعه بزرگ از تفریحات خاص و سرگرم‌کننده را نیز در کنار هم جمع‌آوری کرده است.

در هیچ‌ کجای این جزیره نمی‌توانید لذت خرید انواع پوشاک و لباس‌های برند، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس‌های ورزشی و لوازم خانگی را در کنار بهترین و خاص‌ترین تفریحات تجربه کنید و لذت ببرید.

همچنین بزرگترین پارکینگ مسقف با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو و دسترسی مناسب به بهترین هتل‌های جزیره، مجموعه‌ای از تفریح، سرگرمی و خریدی تکرار ناشدنی را این مرکز خرید برای شما رقم می‌زند.

  • آدرس: جزیره کیش، بلوار فردوسی، میدان آبشار
  • شماره تلفن: ۰۷۶۱۸۵۰
  • ساعت کاری: روزهای هفته ۱۰:۰۰ الی ۰۰:۰۰

میکا مال کیش

ارزانترین مراکز خرید کیش

فکر کردید قصه مراکز خرید کیش فقط به همین مجموعه‌ها و پاساژهای لوکس و بزرگ منتهی می‌شود؟

اگر شما هم تا به‌ حال چنین تصوری داشته‌اید و به همین بهانه هیچ وقت در سفرهایتان به کیش خرید نکرده‌اید، باید بگویم تجربه بی‌نظیری از خرید را از دست داده‌اید.

جزیره زیبای کیش همانقدر که مال و سنترهای برند و مدرن دارد به همان اندازه هم بازارهای ارزان قیمتی دارد که شما می‌توانید بهترین اجناس را با کمترین قیمتی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید از آن‌ها تهیه کنید.

جزیره کیش جزو مناطق آزاد ایران است که اگر شما مراکز خرید ارزان‌قیمت آن را بلد باشید، می‌توانید حتی اجناس برند و گران‌قیمت را هم با قیمت‌های باورنکردنی از این مراکز خریداری کنید.

از آنجایی که در تبلیغات، همیشه لوکس‌ترین مراکز خرید کیش به افراد معرفی شده است، ما تصمیم دارید در ادامه اسامی مراکز خرید کیش که قیمت مناسب و ارزانی دارند را با شما به اشتراک بگذاریم.

مرکز خرید پانیذ

برای خرید انواع پوشاک، لوازم خانگی و دکوری‌، لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، انواع شکلات‌های خارجی و قهوه با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید پانیز است.

یکی از مزایای این مرکز خرید دسترسی عالی آن به سایر مراکز خرید کیش مثل پاساژ پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید تجاری کیش، هایپر مارکت کیش و مرکز خرید خوش‌قیمت زیتون است.

طوری که می‌توانید به راحتی بعد از خریدتان به سایر مراکز خرید کیش هم سر بزنید و از آن‌ها هم دیدن کنید.

مرکز خرید پانیذ در مقایسه با سایر مراکز خرید کیش و مال‌های جدید و مدرن مساحت کمتری دارد؛ اما محصولات آن کاملاً باکیفیت و پرطرفدار است.

همچنین در این مرکز خرید خبری از شهربازی و سرزمین عجایب نیست اما یک کافی‌شاپ در مرکز آن وجود دارد که می‌توانید حین خرید با یک نوشیدنی خنک خستگی خریدتان را از تن بیرون کنید.

  • آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۰۰۲۵ 
  • ساعت کاری: ۰۹:۳۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار چینی ها

سال‌ها است لوازم و محصولات چینی به‌عنوان محصولات ارزان‌قیمت در همه جای جهان شهرت یافته و به همین واسطه انواع محصولات چینی در سرتاسر دنیا در حال خرید و فروش هستند.

محصولات چینی آنقدر فراگیر شده‌اند که هرکسی دوست داشته باشد یکبار هم که شده به چین برود و از آنجا خرید کند.

البته شما لازم نیست به چین بروید. همین که وقتی به کیش رفتید از بازار چینی‌های کیش هم دیدن کنید انگار به چین رفته و برگشته‌اید.

بازار چینی‌ها فقط اسمش چینی نیست. اکثر فروشندگان این بازار چینی هستند و تمام المان‌های استفاده‌ شده در این بازار مخصوص چینی‌ها است.

اگر قصد خرید پارچه‌های باکیفیت و خاص چینی، شلوار، لباس‌های کیمونو چینی، اکسسوری‌ها، عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های مخصوص چینی را دارید حتماً دیدن از این بازار را در برنامه خود قرار دهید.

تمامی اجناسی که در این بازار وجود دارند مستقیماً از کشور چین وارد می‌شوند و همگی جزو ارزان‌ترین لوازمی هستند که تا به‌ حال خریده‌اید. 

  • آدرس: جزیره کیش، شهرک پردیس، بلوار ساحل، کنارگذر فردوسی
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۵۵۴۲ – ۰۷۶۴۴۴۵۱۵۲۱ – ۰۷۶۴۴۴۵۶۷۹۷
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار چینی های کیش

بازار و مرکز خرید مریم کیش

یکی دیگر از بازارهای قیمت مناسب جزیره کیش بازار مریم است که با توجه به معماری خاصی که دارد در دسته بازارهای سنتی کیش قرار می‌گیرد.

البته بازار مریم با توجه به مساحت تقریباً کوچکی که دارد تعداد فروشگاه‌های آن کم است و از این نظر قابل مقایسه با بازارهای بزرگ کیش نیست.

اما فضاسازی که در محوطه آن انجام شده، استفاده از نخل‌ها و پوشش گیاهی مخصوص جنوب کشور به همراه نیکمت‌هایی برای استراحت در کنار قیمت مناسب اجناس باعث شهرت این بازار شده است.

در این بازار تقریباً ۵۲ غرفه تجاری وجود دارد که بیشتر آن‌ها به فروشگاه‌های پوشاک، کیف، کفش و چمدان اختصاص دارند.

وقتی به بازار مریم کیش بروید آنقدر جذب فضاسازی زیبا و محوطه جذاب آن می‌شوید که نمی‌توانید قید ساعتی نشستن در آنجا را بزنید.

به همین علت سعی کنید خنک‌ترین ساعات روز اقامت‌ خود را برای گشت‌وگذار در این بازار زیبا و سنتی انتخاب کنید.

  • آدرس: جزیره کیش، میدان سنایی
  • شماره تلفن: ۴ – ۰۷۶۴۴۴۵۵۵۳
  • ساعت کاری: ۱۰:۳۰ الی ۰۰:۰۰

بازار خرید مریم کیش

بازار عرب ها یا صفین کیش

خوشبختانه در جزیره کیش هنوز هم زیبایی‌های معماری خاص سنتی وجود دارد و همه چیز غرق در مدرنیته نشده است.

قدم زدن در بافت قدیمی میان انواع صنایع دستی رنگارنگ و زیبا، دیدن مردمان با گویش و پوشش مخصوص فرهنگ خودشان و خرید کردن در میان روزمره‌های ساده اقوام دوست‌داشتنی کشورعزیزمان یکی از بهترین لذت‌هایی است که می‌توانید در بازار صفین کیش تجربه‌ کنید.

بازار عرب‌ها یا همان صفین کیش قدیمی‌ترین بازار و از بازارهای معروف کیش محسوب می‌شود که توسط مردم بومی جنوب کشور ساخته شده و همچنان شکل سنتی خود را حفظ کرده است.

در این بازار قدیمی شما می‌توانید انواع اسباب بازی‌ها، لوازم خیاطی، لوازم آشپزخانه و سایر محصولات مثل محصولات بهداشتی و پوشاک را با قیمت‌های منصفانه و ارزان خریداری کنید. 

معماری سنتی و عربی در کنار تنوع محصولات و قیمت باورنکردنی اجناس باعث محبوبیت این بازار شده و گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند.

  • آدرس: جزیره کیش، میدان لارک، بلوار پیامبر
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۳۲۱۲۰
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار عرب های کیش

مرکز خرید پدیده کیش

شاید فکر کنید وقتی از مراکز خرید کیش با قیمت مناسب صحبت می‌کنیم باید قید تمام تفریحات را بزنید و احتمالاً از دست‌فروش‌ها خرید کنید.

در حالی که مرکز خرید پدیده کیش یک مجموعه کامل از سالن اسکی روی یخ، مینی گلف، بولینگ، سینما، فودکورت و کافی‌شاپ است.

این مجموعه به دلیل موقعیتی که در آن واقع شده و دوری از قسمت شرقی جزیره که قیمت توریستی و تفریحی آن است؛ جزو مراکز خرید ارزان کیش به حساب می‌آید.

وقتی پا به مرکز خرید پدیده می‌گذارید با طیف وسیعی از محصولات متنوع مانند لوازم مخصوص کودک و نوزاد و سیسمونی، عطر، پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، دکوری‌های تزئینی و تجهیزات رایانه‌ای روبه‌رو می‌شوید.

نکته جالب توجه این است که تمام این محصولات را هم می‌توانید با قیمت‌هایی اقتصادی و کیفیتی قابل مثال خریداری کنید.

  • آدرس: جزیره کیش ابتدای جاده جهان، روبه‌روی رستوران پدیده شاندیز
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۷۱۱۱۸
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۲:۳۰

مرکز خرید پدیده کیش

مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس یکی از مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۷۵ افتتاح شده و شروع به کار کرده است.

۳۱۰ واحد تجاری و اداری در دو طبقه این مرکز خرید احداث شده که فقط طبقه اول آن به واحدهای تجاری اختصاص دارد. واحدهای طبقه دوم مرکز خرید ونوس بیشتر اداری و دفاتر کاری هستند.

انواع عطر، پوشاک و لوازم بهداشتی و آرایشی از جمله محصولاتی هستند که می‌توانید با قیمت مناسب در این مجتمع تجاری و اداری خریداری کنید.

در میان واحدهای اداری انواع آژانس‌های مسافرتی و هوایی نیز وجود دارند که خدمات خرید بلیط‌های رفت‌وبرگشت و رزرو هتل‌ها را برای شما انجام می‌دهند.

همچنین اگر زمانی هوس ماهی‌گیری به سرتان زد می‌توانید از فروشگاه ابزارهای مخصوص ماهی‌گیری مرکز خرید ونوس برای راهنمایی و خرید ابزار مناسب کمک بگیرید.

معمولاً افراد برای خرید هدایا و سوغاتی‌هایی برای اقوام، دوستان و آشنایان خود از مرکز خرید ونوس خرید می‌کنند؛ چراکه علاوه‌بر قیمت مناسبی که اجناس آن دارند؛ تنوع کالاها در این مجموعه بسیار زیاد است. 

  • آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۳۶۷۴
  • ساعت کاری: ۰۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰

مرکز خرید ونوس کیش

بازار زیتون کیش

دیگر لازم نیست برای خرید عطرهای با کیفیت تا فرانسه و دبی بروید. کافی است سری به بازارهای جزیره کیش مخصوصا بازار زیتون کیش بزنید تا هر عطری که دوست دارید را با بهترین کیفیت تهیه کنید.

بازار زیتون کیش به فروش تخصصی عطر و ادکلن‌های مختلف معروف است. هر سلیقه‌‌ای در عطر و ادکلن هم که داشته باشید و هر عطر کمیابی‌ را هم که بخواهید می‌تونید در میان ۱۰۰ واحد تجاری این بازار پیدا کنید.

البته بازار زیتون کیش منحصراً به فروش عطر و ادکلن اختصاص ندارد و شما می‌توانید از لوازم خانگی تا لباس و اسباب‌بازی را هم در آن پیدا کنید.

اما شهرت این بازار به عطرهای باکیفیت و خوش‌قیمتی است که عرضه می‌کند. همچنین نزدیکی بازار زیتون به هتل‌های اطرافش، علاوه‌بر قرار گرفتن آن در لیست بازارهای معروف کیش باعث می‌شود بتوانید بدون نیاز به تور جزیره‌گردی به آنجا بروید و ساعت‌ها میان فروشگاه‌های آن به گشت‌وگذار بپردازید.

  • آدرس: جزیره کیش، تقاطع خیابان ساحل و فردوسی
  • شماره تلفن: ۲ – ۰۷۶۴۴۴۲۴۱۶۰
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ (جمعه‌ها ۰۹:۳۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰)

بازار زیتون کیش

بازار مرجان کیش

همیشه لباس کودک و لوازم نوزاد جزو لوازم گران‌قیمت محسوب می‎شود؛ اما شما می‌توانید با کمی جستجو در بازار مرجان کیش خرید لباس کودک خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

بازار مرجان هم از جمله بازارهای قدیمی جزیره کیش است که نزدیک به پارک دلفین‌ها واقع شده و شما می‌توانید بعد یا قبل از رفتن به پارک دلفین‌ها زمانی را برای دیدن این بازار اختصاص دهید.

از دیگر اجناس معروف این بازار می‌توان به کیف و کفش‌های آن اشاره کرد که با تنوعی که دارند یکی از دلایل شهرت این بازار هستند.

از نظر دسترسی، بازار مرجان نسبت به اکثر هتل‌ها و سایر بازارهای کیش کمی دور است؛ اما با وجود انواع لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و لوازم خیاطی مقرون‌به‌صرفه‌اش ارزش دارد یک روز از اقامت خود را به دیدن آن اختصاص دهید.

یکی دیگر از مزایای بازار مرجان نزدیکی آن به ساحل مرجانی است که بعد از خرید کردن می‌توانید ساعتی را در این ساحل دیدنی بگذرانید و از جاذبه‌های طبیعی کیش هم دیدن کنید.

همچنین با وجود آکواریوم بزرگ ۵۴۰۰ متر مکعبی این بازار که حدوداً دارای ۸۰۰ نوع آبزی است بدون اینکه بخواهید غواصی کنید شما را به عمق دریاها و اقیانوس‌ها می‌برد.

  • آدرس: جزیره کیش، میدان پارس، بلوار مرجان
  • تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۶۱۶۰
  • ساعت کاری: ۰۹:۳۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار مرکز خرید مرجان کیش

مرکز خرید پاندا کیش

پاندا به هر صورتی که باشد جذاب و خواستنی است. چه خرس پاندا و چه مرکز خرید پاندا. مرکز خرید پاندا در حقیقت یک هایپر مارکت بزرگ است که همه چیز در آن پیدا می‌شود.

یک هایپر کامل و جامع و ارزان که اجناس آن اکثراً وارداتی هستند و همین علت هم باعث حسن شهرت آن شده است.

اگر شما هم از قدم زدن در هایپرمارکت‌ها لذت می‌بردید پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده مرکز خرید پاندا کیش را امتحان کنید.

در میان قدم زدن‌های خود در هایپر پاندا احتمالاً انواع لباس، کلاه، جوراب، کیف و کفش، لوازم بهداشتی خاص و البته خوراکی‌های متنوع از کنسرو شیرینی گرفته تا شکلات‌های خارجی و انوع میوه و سبزی را خواهید دید.

چینش مرتب و زیبا، محصولات متنوع، قیمت‌های فوق‌العاده ارزان و اجناس خارجی و وارداتی مهمترین مشخصه‌های این بازار بزرگ کیش است که آن‌ را خاص و منحصربه‌فرد کرده است.

  • آدرس: میدان هرمز، بلوار میرمهنا
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۱۲۵۰   
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۰۱:۰۰

هایپرمارکت پاندا

ساعت کاری مراکز خرید کیش 

بدون اتلاف وقت با ارائه جدولی مرتب و منظم، ساعت کاری مراکز خرید کیش را در اختیار شما قرار می‌دهیم و امیدواریم این جدول نیاز شما را برطرف کند.

مرکز خرید

ساعت کاری

بازار پردیس ۱ و ۲ کیش

۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰

مرکز خرید دامون کیش

شنبه تا دوشنبه ۰۹:۳۰ الی ۲۳:۰۰، سه شنبه ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰، چهارشنبه و پنجشنبه ۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰، جمعه ۹:۳۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید سارینا ۱ کیش

شنبه تا جمعه ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰

مرکز خرید سارینا ۲ کیش

شنبه تا جمعه ۰۹:۳۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۳:۰۰ (یکشنبه تا سه‌شنبه ۱۶:۳۰ الی ۲۳)

مرکز خرید بهکیش

۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار مروارید کیش

۰۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار پارس خلیج کیش

۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰

مرکز خرید شقایق کیش

۰۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید گلستان کیش

۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید صدف کیش

۰۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۰۰:۰۰

بازار هرمز کیش

شنبه تا پنجشنبه ۰۹:۰۰ الی ۲۰:۳۰ (جمعه‌ها تعطیل است.)

بازار پادنا کیش

۰۹:۰۰ الی ۲۲:۳۰؛ جمعه‌ها تعطیل است.

بازار دیپلمات کیش یا دیپلمات مال

۰۹:۰۰ الی ۰۰:۰۰

بازار شارستان کیش

۰۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰

مرکز تجاری کیش

۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰

کوروش برند سنتر کیش

۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۸:۰۰ الی ۲۲:۳۰

رویا مال کیش

شنبه تا پنجشنبه ۰۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۳۰ (جمعه‌ها ۱۰:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰)

لاریسا مال کیش

۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰

مرکز خرید میکا مال کیش

روزهای هفته ۱۰:۰۰ الی ۰۰:۰۰

مرکز خرید پانیذ

۰۹:۳۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار چینی‌ها

۱۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار و مرکز خرید مریم کیش

۱۰:۳۰ الی ۰۰:۰۰

بازار عرب ها یا صفین کیش

۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید پدیده کیش

۰۹:۰۰ الی ۲۲:۳۰

مرکز خرید ونوس کیش

۰۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰

بازار زیتون کیش

شنبه تا پنجشنبه ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ (جمعه‌ها ۰۹:۳۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰)

بازار مرجان کیش

۰۹:۳۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید پاندا کیش

۰۹:۰۰ الی ۰۱:۰۰

سفر به کیش با تورهای متنوع

مسافرت همیشه یک گزینه عالی برای فاصله گرفتن از مشغله‌های روزمره و شلوغی‌های ذهن است؛ اما گاهی اوقات هماهنگی کارهای سفر آنقدر سخت می‌شود که وقتی به خودتان می‌آیید، می‌بینید نه تنها از سفرتان هیچ لذتی نبرده‌اید بلکه مدام در حال انجام هماهنگی‌ها بوده‌اید.

به همین علت توصیه ما به شما این است که اگر زمانی قصد سفر به کیش را داشتید حتماً از تور کیش استفاده کنید.

رزرو تور کیش باعث می‌شود تنها چیزی که به آن فکر می‌کنید لذت بردن از سفرتان باشد و هیچ دغدغه‌ای درباره مسائل دیگر نداشته باشید.

حتی از نظر مالی هم تور کیش به نفع شما است؛ چرا که هزینه هتل و بلیط‌ها نسبت به زمانی که خودتان بخواهید آن‌ها را تهیه کنید بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است علاوه‌بر این با انتخاب تور کیش می‌توانید از امکانات ویژه‌ای که تورها ارائه می‌دهند هم استفاده کنید.

اقامت رؤیایی و فراموش نشدنی در کنار خرید از بهترین مراکز

برخی افراد معتقدند در سفر مخصوصاً سفر به جاهایی مثل کیش آنقدر جاذبه‌های توریستی، مراکز خرید و مراکز تفریحی زیاد است که هتل فقط برای چند ساعت خوابیدن استفاده می‌شود.

اما در حقیقت اینطور نیست. با توجه به شرایط آب‌وهوایی کیش اصلاً امکان ندارد شما بتوانید در تمام مدت اقامت‌تان کل روز را بیرون و درحال گشت‌وگذار باشید.

بنابراین آخرین قطعه تکمیل پازل یک سفر رویایی و به‌یادماندنی، داشتن یک هتل خوب است که بعد از خستگی‌های تفریح یک روز به‌یادماندنی پذیرای شما باشد.

از نظر گردشگران و مسافران بهترین هتل کیش، هتلی است که از همه نظر به فکر مسافران خود باشد و تمام امکانات رفاهی و خدماتی را برای آن‌ها مهیا کنید. 

برخی از ویژگی‌های بهترین هتل کیش از نگاه مسافران عبارت‌اند از:

  • نزدیک بودن به مراکز تفریحی و تجاری
  • رعایت بهداشت
  • رفتار خوب و مودب کارمندان
  • ارائه خدمات متنوع نظیر خشکشویی، صندوق امانات، حمل‌ونقل و …
  • داشتن، سالن ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ باکیفیت
  • طراحی مدرن و زیبا

و غیره.

جمع‌بندی مطالب

یک سفر خوب با خرید خوب کامل می‌شود. ما سعی کردیم لیست مراکز خرید کیش، بازارها و ساعت کاری مراکز خرید کیش را برای شما جمع‌آوری کنیم تا با هر بودجه‌ای که دارید بتوانید برای خودتان و عزیزان خود خرید کنید.

البته تعدادی بازار ساحلی و در واقع مراکز خرید شبانه‌ روزی کیش هم وجود دارند که اگر در برنامه‌هایتان فرصت خالی پیدا کردید، توصیه می‌کنیم از لذت قدم زدن در میان بازارهای محلی و ساحلی چشم‌پوشی نکنید. این بازارها و برخی از بازارهای مرکزی کیش در ایام پیک سفر علی‌الخصوص عید نوروز، به صورت شبانه‌روزی فعال هستند. به همین جهت اسم از مراکز خرید شبانه‌ روزی کیش آوردیم.

اگر از هیاهوی زندگی روزمره‌تان خسته شده‌اید و می‌خواهید چند روزی با خانواده‌ خود سفری بروید که شور و شوق را در خانواده‌تان زنده کند؛ یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم.

همین حالا به سایت اقامت ۲۴ بروید و یک تور کیش رزرو کنید، چمدانتان را ببندید و بدون نگرانی از بابت چیزی خودتان را برای یک سفر هیجان‌انگیز آماده کنید.

مطمئن باشید این سفر با قیمت و کیفیت بی‌نظیری که دارد می‌تواند رضایت کامل شما را از هر نظر جلب کند.

سؤالات متداول

بازارهای قیمت مناسب کیش کدامند؟

بازار مریم، مرکز خرید پانیذ، بازار عرب‌ها، مرکز خرید پدیده کیش، مرکز خرید ونوس، بازار زیتون، بازار مرجان، مرکز خرید پاندا و بازار چینی‌ها

بازارهای معروف کیش کدامند؟

بازار زیتون، بازار پارس خلیج کیش، بازار مروارید و بازار عرب‌ها

بازارهای بزرگ کیش کدام هستند؟

بازار مرجان با ۱۳۰ غرفه، بازار دیپلمات و بازار زیتون

بازارهای ساحلی کیش کدامند؟

بازار مرجان جزو بازارهای قدیمی است که در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته و از بازارهای ساحلی کیش محسوب می‌شود. همچنین بازارچه‌های فصلی ساحلی نیز در برخی اوقات سال در این جزیره دایر می‌شوند.

بازارهای لوکس کیش کدامند؟

بازار پردیس ۱ و ۲ کیش، مرکز خرید سارینا ۱ و ۲، مرکز خرید بهکیش، بازار مروارید، بازار پارس خلیج، مرکز خرید میکا مال، مرکز خرید لاریسا مال، رویا مال، کوروش برد سنتر کیش، مرکز خرید تجاری کیش

بازارهای یکسره کیش کدامند؟

در روزهای عادی ممکن است برخی هایپرمارکت‌ها و مراکز خرید فرودگاه‌ها ۲۴ ساعته باز باشند اما معمولاً بازارهای شبانه‌روزی کیش در ایام خاصی در سال مثل عید نوروز و ... به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنند.

شیک‌ترین بازارهای کیش کدامند؟

لاریسامال، میکامال و کوروش برند سنتر

جدیدترین مراکز خرید کیش کدامند؟

کوروش برند سنتر، رویا مال کیش، میکامال و لاریسامال

بهترین پاساژهای کیش کدامند؟

مرکز خرید دامون و دیپلمات مال

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×