» دانستنی‌های سفر » هزینه سفر به دبی در ۱۴۰۳؛ برای سفر دبی چقدر پول با خودمان ببریم؟
هزینه سفر به دبی
دانستنی‌های سفر - دبی

هزینه سفر به دبی در ۱۴۰۳؛ برای سفر دبی چقدر پول با خودمان ببریم؟

۱۸ خرداد ۱۴۰۳ 8۰297

وقتی صحبت از مسافرت خارجی به میان می‌آید، اولین فکری که به ذهن همه خطور می‌کند، هزینه‌های آن است. در این میان وقتی پای هزینه سفر به دبی باز می‌شود، افکاری مانند برای سفر به دبی چقدر پول ببریم، برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم، از جمله مواردی است که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند.

اگر بخواهیم خیلی سریع به سراغ هزینه‌های مسافرت به دبی برویم، شما باید روزانه برای تعطیلات خود در شهر دبی مبلغی معادل ۹۱۱ درهم خرج کنید. البته این میانگین قیمت روزانه براساس هزینه‌های یک سفر متوسط و عادی است.

همچنین هزینه سفر به دبی برای یک روز و به‌صورت اقتصادی، رقمی در حدود ۳۶۳ درهم است و یک سفر لاکچری به این شهر زیبا در حدود ۲۳۹۵ درهم خرج دارد. لازم به ذکر است، شما می‌توانید برای تبدیل درهم به ریال از معتبرترین سایت تبدیل ارز «tgju.org» کمک بگیرید. در ادامه، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سؤال که هزینه سفر به دبی چقدر است و چگونه ما به این اعداد و ارقام رسیدیم، با ما همراه باشید.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

فهرست این مطلب

هزینه های مسافرت به دبی

هزینه سفر به دبی براساس مخارج مسافران برای وعده‌های غذایی، حمل‌ونقل و هزینه اقامت در هتل تخمین زده می‌شود؛ بنابراین اگر اهل خرید کردن و تفریحات هیجان‌انگیز در این شهر زیبای خاورمیانه هستید، باید به لیست قیمت‌هایتان برای سه نوع هزینه دبی رفتن به صورت اقتصادی، متوسط و لاکچری مبالغ دیگری هم اضافه کنید.

هزینه ویزا

هزینه ویزای دبی برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است و به مدت اقامت آن‌ها بستگی دارد. به‌طورمثال، هزینه ویزای ۱۰ روزه برای افراد بزرگسال ۳۱۰ درهم، برای کودکان زیر ۱۲ سال ۱۷۰ درهم و هزینه تمدید ویزا ۷۰ درهم است.

همچنین هزینه ویزای یک ماهه برای بزرگسالان ۳۳۰ درهم و برای کودکان ۱۷۰ درهم است، تمدید ویزای یک ماهه نیز ۱۱۰۰ درهم هزینه دارد. علاوه‌بر این، ویزای دو ماهه دبی برای افراد بزرگسال ۵۵۰ درهم و برای کودکان زیر ۱۲ سال ۲۸۰ درهم هزینه دارد.

توجه داشته باشید برای سفر به دبی مدت زمان اقامت‌تان را مشخص کنید تا از پرداخت هزینه اضافی برای ویزا جلوگیری کنید.

هزینه سفر به دبی با هواپیما

هزینه سفر به دبی با هواپیما به شرکت هواپیمایی و زمان پرواز بستگی دارد. قیمت بلیت پروازها در ایران از ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تا ۶۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان متغیر است. تفاوت قیمت بلیط پرواز به جز شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به زمان خرید نیز بستگی دارد.

شرکت‌های هواپیمایی چندین بار در هفته قیمت بلیت را تغییر می‌دهند. بنابراین، به محض تصمیم به پرواز، قیمت‌ها را بررسی کنید. قیمت‌ بلیت پرواز هواپیمایی ماهان ۱۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان است که یکی از شرکت‌های معروف خدمات پرواز به دبی تلقی می‌شود.

هزینه سفر به دبی با ماشین شخصی

برای سفر به دبی با ماشین شخصی از هر شهر ایران که هستید باید به بندر لنگه بروید. زیرا کشتی‌هایی که به مقصد دبی حرکت می‌کنند، در این بندر قرار دارند. زمان و روزهای حرکت کشتی‌ها بستگی به شرکت کشتیرانی و شرایط آب‌وهوایی دارد. با کشتی‌های تندرو پنج ساعت طول می‌کشد تا از مسیر دریایی به دبی بروید.

هزینه سفر به دبی با ماشین شخصی به مراتب کمتر از هواپیما است. اما باید مسائلی مانند خستگی راه و هزینه خورد و خوراک و حتی گاهی اقامت بین راهی را نیز در نظر بگیرید. زیرا اگر ساکن شهرهایی از شمال کشور باشید، باید مسافت زیادی را تا بندر لنگه بگذرانید که نیازمند استراحت بین راه هستید.

هزینه سفر به دبی با کشتی

اگر انتخاب شما برای سفر به دبی، کشتی است، بی‌شک تجربه‌ هیجان‌انگیزی در انتظار شما خواهد بود. برای سفر با کشتی به دبی باید از شهر محل زندگی‌تان به بندر لنگه سفر کنید. این بندر در غرب استان هرمزگان و در کرانه ساحلی خلیج فارس قرار گرفته است.

در حال حاضر، هزینه بلیط کشتی به دبی بین ۳ تا ۳.۵ میلیون تومان است که نسبت به هزینه پرواز بسیار اقتصادی‌تر است. شما می‌توانید با انتخاب این روش حمل و نقل دریایی از مناظر زیبای دریای خلیج فارس لذت ببرید و در طول سفر، از برنامه‌ها و سرگرمی‌هایی که بر روی کشتی اجرا می‌شوند نیز بهره‌مند شوید.

هزینه سفر به دبی با کشتی

هزینه عوارض خروج از کشور برای مسافرت به دبی ۱۴۰۳

عوارض خروج از کشور در لیست هزینه سفر به دبی ۱۴۰۲ به این صورت بود: برای بار اول خروج از کشور، ۴۰۰ هزار تومان، اگر سفر شما بار دوم در همان سال بود، عوارض خروج ۶۰۰ هزار تومان.

همچنین، هزینه عوارض خروج از کشور برای بار سوم و بیشتر، به ۸۰۰ هزار تومان می‌رسید. این هزینه‌ها هر سال توسط هیئت دولت پیشنهاد و پس از تصویب مجلس اجرا می‌شود. در سال ۱۴۰۳، عوارض خروج از کشور برای مسافرت به دبی، برای اولین بار ۵۲۰ هزار تومان و برای بار دوم و سوم، به ترتیب مبلغ ۷۸۰ هزار تومان و ۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان است.

هزینه اقامت در دبی

میانگین هزینه اقامت روزانه در دبی برای یک نفر در یک هتل ارزان حدود ۱۸۷ درهم  و برای دو نفر در یک اتاق دو نفره معمولی در هتل، ۳۷۴ درهم است. قیمت هتل‌ها به مکان، تاریخ، فصل (های سیزن- لو سیزن) و ستاره‌های آن متفاوت است.

به‌طورکلی، میانگین قیمت اتاق در هتل دبی حدود بین ۳ تا ۵۱ میلیون تومان است. برای گزینه‌های اقتصادی‌تر، هزینه‌ها از ۱۵۰ درهم شروع می‌شود، درحالی‌که اقامتگاه‌های لوکس ممکن است تا ۳۰۰۰۰ درهم نیز برسد. این هزینه‌ها براساس گزارش‌های مسافران واقعی برای رزرو هتل به دست آمده است.

نمایی از هتل های دبی

هزینه تفریحات در دبی

هزینه سرگرمی‌ها و تفریحات دبی معمولاً به طور میانگین ۲۸۱ درهم برای هر نفر در روز است. این مبلغ شامل هزینه‌هایی مانند بلیط ورودی به موزه‌ها، جاذبه‌های گردشگری، تورهای روزانه و سایر فعالیت‌های تفریحی می‌شود.

هزینه‌های تفریحات در دبی، براساس تجربه‌های مسافران قبلی گزارش شده و می‌تواند به شما میزان قیمت‌ بلیط تفریحات دبی را بدهد. البته، هزینه‌های دقیق به سبک سفر و مکان‌های بازدید بستگی دارد. در ادامه به چند نمونه از تفریحات پرطرفدار در دبی نگاهی می‌اندازیم.

تفریحات ارزان

  • بلیط دهکده جهانی دبی: ۲۹ درهم
  • باغ گل دبی، باغ معجزه یا میراکل گاردن: ۶۰ درهم تا ۹۲ درهم

تفریحات متوسط

  • کشتی کروز عربی دَهو مارینا : ۸۵ درهم تا ۱۶۰ درهم
  • بلیط سیاره سبز دبی : ۱۲۸ درهم تا ۱۵۳ درهم

تفریحات لاکچری

  • بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی : ۲۷۷ درهم تا ۳۸۹ درهم
  • بلیط شهربازی فراری پارک ابوظبی: ۳۱۳ درهم تا ۵۸۹ درهم

البته بد نیست بدانید که یکسری تفریحات رایگان دبی هم هستند که در هزینه سفر شما صرفه جویی می‌کنند. با این حال نمی‌توان به راحتی قید تجربه شیرین تفریحات گفته شده را هم بزنیم. در ادامه به هزینه غذا و خوراک در دبی می‌پردازیم.

هزینه های تفریح در دبی

هزینه غذا و خورد و خوراک در دبی

به‌طورکلی، هزینه‌های غذا در دبی به نوع رستوران و انتخاب‌های غذایی شما بستگی دارد. براساس تجربه‌های مسافران این شهر، متوسط قیمت غذا در لیست خرج سفر به دبی در حدود ۲۰۴ درهم است.

به‌طورکلی، برای صرف غذا در دبی باید حدود ۸۲ درهم برای هر نفر هزینه کنید. قیمت صبحانه معمولاً کمی ارزان‌تر از وعده ناهار یا شام است. این قیمت‌ به شما کمک می‌کند تا در هر نقطه‌ای از شهر بتوانید رستوران‌های اقتصادی، متوسط و لاکچری و حتی رستوران های ایرانی دبی را برای خوردن وعده‌های غذایی‌تان آگاهانه انتخاب کنید.

هزینه های غذا در دبی

هزینه های حمل و نقل درون شهری دبی

هرچندکه دبی دارای یک سیستم حمل‌ونقل عمومی بسیار قابل اعتماد و قوی از جمله سیستم مترو، تراموا و اتوبوس است، اما برای رفتن به بسیاری از جاهای شهر باید از خودرو استفاده کنید. در واقع، برای بازدید از اکثر جاهای دیدنی دبی با تاکسی سفر خواهید کرد.

اگر می‌خواهید از سیستم حمل‌ونقل دبی استفاده کنید، بهتر است روی نول کارت سرمایه‌گذاری کنید. از این کارت اعتباری می‌توان برای پرداخت هزینه‌های مترو، اتوبوس، اتوبوس آبی، پارکینگ پولی و تاکسی استفاده کرد. نول کارت در همه ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در دسترس هستند.

هزینه جابجایی با وسایل نقلیه عمومی

هزینه وسایل نقلیه عمومی برای هر روز و به ازای هر نفر در حدود ۴۷ درهم برآورد می‌شود و هزینه استفاده از مترو در دبی ۳ تا ۷.۵ درهم قیمت دارد. خط‌های متروی دبی همه ‌روزه از ساعت ۰۵:۵۰ صبح تا ۲۳:۰۰ فعال هستند. در آخر هفته‌های میلادی (پنجشنبه و شنبه)، مترو تا بعد از ساعت ۲۳:۰۰ نیز کار می‌کند.

هزینه جابجایی با تاکسی

برای هزینه تاکسی در دبی به صورت روزانه، هر مسافری باید حداقل بین ۴۵ درهم در نظر بگیرید؛ بنابراین، اگر در تورهایی مانند تور دبی ۷ شب و ۸ روز ثبت‌نام کردید و قصد داشتید مدت طولانی‌تری در این شهر بمانید، بهتر است از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید تا هزینه‌های شما افزایش نیابد.

هزینه جابجایی با تاکسی دریایی

تاکسی‌ دریایی دارای سیستم تهویه قوی، صندلی‌های راحت با قابلیت تنظیم زاویه تا ۴۵ درجه و مانیتور هستند. هزینه رفتن به دبی با تاکسی دریایی و هزینه حمل‌ونقل با این وسیله بستگی به تعداد ایستگاه‌ها و کلاس صندلی دارد. اما به‌طور متوسط، برای هر ایستگاه باید حدود ۲ درهم پرداخت کنید.

هزینه کرایه یا اجاره خودرو

هزینه اجاره خودرو در دبی از حدود ۸۵ درهم در روز برای خودروهای اقتصادی مانند میتسوبیشی اترج شروع می‌شود و تا ۲۵۷ درهم در روز برای خودروهای لوکس مانند میتسوبیشی اوتلندر می‌رسد. همچنین مبلغ ضمانت برای اکثر خودروها بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ درهم است. قیمت‌ها به مدت زمان اجاره و نوع خودرو بستگی دارد.

هزینه های حمل و نقل در دبی

هزینه خرید در دبی

هزینه خرید در دبی به مراکز خریدی که می‌روید، بستگی دارد. به‌طورمثال، برای خرید در مراکز لوکسی مانند دبی مال و امارات مال، حداقل ۵۰۰۰ درهم نیاز دارید. در مقابل، مراکزی مانند اوت لت مال دبی به دلیل تخفیفات بالا، ارزان‌تر هستند و برای خرید در آن‌ها حداقل ۳۷۰ درهم کافی است.

تفاوت قیمت در مراکز خرید دبی به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس بودجه‌تان، خرید بهتری داشته باشید. برخی از مراکز خرید معروف دبی عبارت اند از: وافی مال، امارات مال، دبی مال، سیتی سنتر دیره، سیتی واک و غیره.

هزینه های خرید در دبی

هزینه بازدید از جاهای دیدنی دبی

شهر دبی، مکانی است که شما در هیچ کجای دنیا نخواهید دید. برای بازدید از جاهای دیدنی دبی بهتر است سفر خود را با موزه دبی آغاز کنید. در این موزه با تاریخ اجتماعی امارات آشنا خواهید شد و تقدیر از فرهنگ و میراث عمیق دبی را به وضوح خواهید دید.

یکی دیگر از منظره‌های خیره کننده، ایستادن در مقابل مسجد جمیرا است؛ بزرگترین مسجد شهر و یکی از معدود مسجدهایی است که به روی بازدیدکنندگان غیر مسلمان باز است. به منظور ترویج درک بهتر از اسلام، مسجد جمیرا تورهای آموزشی ویژه‌ای را برای غیر مسلمانان ارائه می‌دهد.

برای دیدن یک منظره آرامش‌بخش، از فواره دبی دیدن کنید. بزرگ‌ترین آبنمای رقصنده جهان هر روز چندین نمایش با صدای موسیقی کلاسیک و عربی ارائه می‌دهد.

در ادامه برخی از جاهای دیدنی دبی را به همراه هزینه‌هایشان به درهم می‌بینیم:

هزینه های بازدید از جاهای دیدنی دبی

در مطلب بعدی به هزینه سفر به دبی یا بهتر است بگوییم هزینه‌ های مسافرت به دبی می‌پردازیم.

هزینه سفر به دبی با تور

بی‌شک، هزینه رفتن به دبی با تور به امکانات و خدمات ارائه شده بستگی دارد. اما به‌طور متوسط، تور دبی به‌صورت استاندارد، شامل پکیج کامل اقامت در هتل‌های معتبر، ترانسفرها، تورهای گردشگری و تفریحی با هزینه‌هایی در حدود ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ درهم برای هر نفر است.

هزینه رفت و برگشت سفر به دبی به مدت زمان اقامت، امکانات و تعداد ستاره هتلی که تور شما ارائه می‌دهد، وابسته است؛ بنابراین، انتخاب یک تور مناسب با توجه به نیازها و بودجه شخصی شما، می‌تواند بهترین گزینه برای سفر به دبی باشد.

در ادامه به هزینه‌های سفر اقتصادی، متوسط و لاکچری نگاهی می‌اندازیم.

  • سفر اقتصادی و ارزان

حداقل هزینه سفر به دبی به صورت روزانه حدود ۳۶۳ درهم برآورد می‌شود. این میانگین قیمت روزانه براساس هزینه‌های مسافران است. سفر تفریحی به دبی به‌صورت دو نفره به‌طور متوسط ۵۰۸۷ درهم هزینه دارد.

  • سفر با هزینه متوسط

هزینه های دبی به درهم برای یک سفر یک هفته‌ای و دو نفره به طور متوسط ۱۲۷۵۳ درهم است.

  • سفر لاکچری

هزینه سفر لاکچری یک هفته‌ای به دبی برای دو نفر به‌طور متوسط ۳۳۵۳۶ درهم هزینه دارد که شامل محل اقامت، غذا، حمل‌و‌نقل محلی و گشت‌وگذار است.

هزینه سفر به دبی بدون تور

هزینه سفر به دبی بدون تور به عوامل مختلفی مانند مدت اقامت در هتل، خوراک، تفریحات و سیستم حمل‌ونقل و البته ستاره کیفی هتل‌ها بستگی دارد. اما به‌طور میانگین، هزینه اقامت در هتل‌های متوسط در منطقه مرکزی حدود ۷۴۱ تا ۱۱۰۰ درهم در روز برای هر نفر است.

هزینه غذا و تفریحات نیز براساس انتخاب شما می‌تواند متغیر باشد و در حدود ۱۸۵ تا ۴۰۰ درهم در روز برای هر نفر تخمین زده می‌شود.

شما می‌توانید برای برآورد هزینه یک هفته سفر به دبی، هزینه سفر به دبی بدون تور و یا هزینه سفر به دبی برای هر نفر، از اقامت ۲۴ کمک بگیرید. اما به‌طورکلی، هزینه سفر بدون تور در حدود ۱۱۰۰  تا ۱۴۰۰ درهم یا بیشتر در روز برای هر نفر است.

جمع بندی مطالب

سفر به دبی یکی از مقصدهای پرطرفدار برای گردشگران ایرانی است که تجربه‌ای فراموش نشدنی از لوکس‌ترین شهر دنیا را ارائه می‌دهد. اما در این میان انتخاب شرکت مسافرتی و تور مناسب می‌تواند لذت سفرتان را دو چندان کند.

شما می‌توانید برای انتخاب تور، از سایت اقامت ۲۴ کمک بگیرید. زیرا ما با حداقل هزینه سفر به دبی برای شما تورهای مختلفی را فراهم کرده‌ایم که شامل پکیج کاملی از اقامت در هتل‌های معتبر، ترانسفر فرودگاهی، بازدیدهای شهری و تفریحات مختلف هستند.

تورهای اقامت ۲۴ به شما کمک می‌کند تا هزینه سفر تفریحی به دبی خود را با حداقل میزان به تجربه‌ بی‌نظیری از سفر به این شهر گره بزنید.

توجه داشته باشید، هزینه‌های مسافرت به دبی به سبک سفر و زمان مورد نظر شما بستگی دارد. به‌طور مثال، هزینه سفر توریستی به دبی در عید نوروز و اقامت در هتل‌های لوکس در مناطق مرکزی شهر، هزینه های سفر به دبی را بالا می‌برد، در حالی‌ که انتخاب هتل‌های متوسط در مناطق حاشیه‌ای می‌تواند هزینه سفر به دبی را کاهش دهد. بنابراین هزینه رفتن به دبی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که تمامی آنها را به زیر ذره بین بردیم.

برای اطلاعات دقیق‌تر درباره هزینه‌های سفر به دبی و صرفه‌جویی در هزینه‌های دبی، بهتر است مقاله ما را به عنوان مرجع مطالعه کنید. همچنین با برآورد هزینه سفر به دبی در سایت اقامت ۲۴، بهترین تصمیم را بگیرید.

سؤالات متداول

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

اگر تصمیم به ارزان‌ترین روش ممکن برای سفر به دبی گرفته اید، نیاز به هزینه روزانه ‏‏۴۴۰ درهم دارید. این مبلغ حداقل قیمت است.‏

هزینه سفر دو روزه به دبی چقدر است؟

هزینه سفر دو روزه به دبی به‌صورت اقتصادی، ۸۸۰ درهم است.‏

هزینه سفر سه روزه به دبی چقدر است؟

اگر تصمیم به سفر سه روزه به دبی به صورت ارزان را دارید، نیاز به هزینه روزانه ‏‏۱۲۰۰ درهم دارید. این مبلغ حداقل قیمت است. در صورت ترجیح به یک سفر ‏پرخرج‌تر، هزینه روزانه تا ۱۰۰۰ درهم افزایش پیدا می‌کند.‏

هزینه سفر ۴ روزه به دبی چقدر است؟

هزینه سفر ۴ روزه به دبی با کم‌ترین مقدار برابر ۱۷۶۰ درهم برای هر روز است.‏

هزینه سفر ۵ روزه به دبی چقدر است؟

هزینه سفر ۵ روزه به دبی با ارزان‌ترین حالت ممکن تقریباً ۲۲۰۰ درهم برآورد ‏می‌شود.‏

هزینه سفر یک هفته‌ ای به دبی چقدر است؟

سفر یک هفته‌ای یک نفره به دبی به‌طور متوسط ۲۵۰۰ درهم هزینه دارد.‏

هزینه سفر ده روزه به دبی چقدر است؟

سفر ده روزه به دبی به طور میانگین ۴۵۰۰ درهم برای هر نفر هزینه دارد.‏

هزینه سفر تفریحی به دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی برای یک سفر تفریحی به مدت یک هفته، متوسط بین ۵۱۰۰ تا ‏‏۶۶۰۰ درهم است.‏

هزینه سفر توریستی به دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی برای یک سفر یک هفته‌ای توریستی مبلغی در حدود معادل ۵۱۰۰ ‏تا ۶۶۰۰ درهم است. ‏

هزینه سفر لاکچری به دبی چقدر است؟

برآورد هزینه سفر به دبی به‌صورت لاکچری ۱۶۰۰۰ درهم هزینه دارد که شامل محل ‏اقامت، غذا، حمل‌ونقل محلی و گشت‌وگذار است.‏

۴.۲/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×