رستوران خرچنگ کیش

امتیاز کلی تفریح

(0)

اطلاعات رستوران خرچنگ کیش

  • هزینه پرداخت شده بابت رزرو بوده و از صورت حساب نهایی غذا کسر می شود. در صورت عدم سفارش غذا، مبلغ 150 هزار تومان بابت ورودی موزیک رستوران دریافت خواهد شد.

امکانات رستوران خرچنگ کیش

  • اجرای موسیقی به صورت زنده
  • سرو انواع غذا های دریایی و ایرانی
  • زمان اجرای موزیک زنده سانس ناهار از ساعت 13:30 تا 15:30
  • زمان اجرای موزیک زنده سانس شام از ساعت 22:00 تا 00:30
  • ترانسفر رایگان رفت در محدوده مرکز جزیره

توضیحات

رستوران خرچنگ کیش با چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا به دریا یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های جزیره کیش است که با منوی متنوع و منحصر به فرد خود،خدمات با کیفیت و محیطی جذاب و دل‌انگیز همواره مورد توجه گردشگران و مسافران قرار دارد. این رستوران در سال 1399 در نزدیکی رویامال تأسیس شد و اکنون به یکی از بهترین رستوران‌های کیش تبدیل شده است. رستوران خرچنگ کیش در قلب منطقه صنعتی و پارک حافظ جای گرفته است، و این باعث شده است که این رستوران به محبوبیت بیشتری در بین مردم و گردشگران برای صرف وعده های نهار و شام خود برسد. بی شک طراحی مدرن و فضایی روشن و آرامشبخش، آن را به یکی از بهترین مقاصد برای همه گردشگران کیش تبدیل می کند.

منو کامل و متنوع این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی تازه و خوشمزه مانند انواع خرچنگ، لابستر، میگو و ماهی‌های تازه‌ی دریای خلیج فارس را با آماده‌سازی حرفه‌ای و با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. غذاهای فوق‌العاده و خاصی که در هیچ رستوران دیگری نمی‌یابید.تمام غذاهای این رستوران با استفاده از بهترین مواد اولیه تازه و با دقت بالا تهیه و طبخ می‌شود تا بهترین تجربه ها را برای مشتریان خود رقم بزند. از تراس زیبای این رستوران لذت ببرید و در دورنماهای زیبای دریا و ساحل کیش غذاهای تازه‌ی دریایی را بچشید.

اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، قطعا رستوران خرچنگ کیش بهترین انتخاب برای شماست. رستوران‌های دریایی همواره با محیط‌های چشم‌نواز و طعم‌های خاص و متفاوت خود شناخته می‌شوند. خرچنگ کیش با برخورداری از موسیقی زنده، آهنگ‌های دلنشین و مهارتی هنرمندان باتجربه را ارائه می‌دهد، تا تجربه شما از صرف غذا در این رستوران به یک تجربه ماندگار و شگفت‌انگیز تبدیل شود.

مسیر دسترسی رستوران خرچنگ کیش

جزیره کیش – روبروی هتل لیلیوم – ساختمان هدیش – طبقه اول – رستوران خرچنگ

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران خرچنگ کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفریحات مرتبط

شماره‌ تلفن شما را دریافت کردیم

همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت