جشنواره گردشگری در اردبیل
اخبار گردشگری

جشنواره‌های گردشگری متعدد در اردبیل تا مهر سال بعد

۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰56

بیش از ۴۰ جشنواره مختلف برای رونق صنعت گردشگری اردبیل تا مهر ماه سال آینده برگزار می‌شود. این رویدادها در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد و دستگاه‌های دیگر نیز همکاری می‌کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تعدادی از جشنواره‌ها به‌طور نمونه در برخی مناطق استان برگزار شده است. در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» شناخته می‌شود، تلاش می‌کنیم تا با برگزاری رویدادهای مختلف به توسعه اقتصاد گردشگری و شور و نشاط اجتماعی یاری برسانیم.

او ادامه داد: تقویم ملی رویدادهای گردشگری اردبیل به‌تازگی رونمایی شده است. جشنواره‌ها نیز فرصت خوبی برای کشف توانمندی‌های مردمی هستند تا بتوانیم اقتصاد گردشگری اردبیل را بیش از پیش رشد دهیم. توسعه گردشگری استان نیازمند تبلیغات و اطلاع‌رسانی دقیق درباره ظرفیت‌های گردشگری چهارفصل استان اردبیل است.

حسن محمدی ادیب به برخی از جشنواره‌ها اشاره کرد: هفته آینده جشنواره گردوی کلور، بعد از آن جشنواره «هیوا» یا همان «به» و ۱۱ آبان ماه جشنواره انار در نمهیل برگزار خواهد شد. سرعین، مشکین‌شهر و خلخال نیز در زمستان میزبان جشنواره‌های متعددی خواهند بود تا گردشگران و مسافران در این فصل جذب دیدنی‌های استان شوند.
منبع

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×